Forbereder mig på nogle hårde nætter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
5 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Natteroderi og mere til, op 10 gange hver nat de sidste 3 mdr (han er 5 mdr og 14 dage) NU skal det være SLUT! I samråd med sundhedsplejersken er han nu kommet på eget værelse og må ammes en gang om natten og skal ellers trøstet med en sut og lidt vand en gang imellem. Det skulle tage 2-3 nætter før han sover bedre igennem. Ved bare allerede at jeg ikke får noget søvn ihvertfald i nat. Fat mod!
Søvndyssende tanker til gutten modtages gerne, så mor her snart kan blive lidt mere frisk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Natteroderi og mere til, op 10 gange hver nat de sidste 3 mdr (han er 5 mdr og 14 dage) NU skal det være SLUT! I samråd med sundhedsplejersken er han nu kommet på eget værelse og må ammes en gang om natten og skal ellers trøstet med en sut og lidt vand en gang imellem. Det skulle tage 2-3 nætter før han sover bedre igennem. Ved bare allerede at jeg ikke får noget søvn ihvertfald i nat. Fat mod!
Søvndyssende tanker til gutten modtages gerne, så mor her snart kan blive lidt mere frisk igen

Pyha så er natten snart forbi. Det er gået bedre end forventet. Jeg har faktisk fået 1,5 times søvn. Hurra! Men helt klart mest fordi jeg også har ligget og lyttet om der nu var noget selvom jeg kan høre ham lige inde ved siden af og babyalarmen også er tændt. Har dog været derinde 9 gange. Det må og bliver self bedre.
Ser frem til en dag som en ret træt mor.

Anmeld

17. august 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Pyha så er natten snart forbi. Det er gået bedre end forventet. Jeg har faktisk fået 1,5 times søvn. Hurra! Men helt klart mest fordi jeg også har ligget og lyttet om der nu var noget selvom jeg kan høre ham lige inde ved siden af og babyalarmen også er tændt. Har dog været derinde 9 gange. Det må og bliver self bedre.

Jeg håber for dig at det hurtigt vender så I begge får mere nattesøvn

Anmeld

17. august 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Havde samme problem med min dreng og der sendte jeg far ind om natten i den periode hvor han skulle vænnes af m amningen - gjorde det en del nemmere da barnet jo godt vidste hvad jeg havde

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Havde samme problem med min dreng og der sendte jeg far ind om natten i den periode hvor han skulle vænnes af m amningen - gjorde det en del nemmere da barnet jo godt vidste hvad jeg havde

Det havde vi også snakket om, men min mand er selvstændig og har en stor messe her i weekenden han skulle til, så det var desværre ikke en mulighed. Så selvom jeg dufter lidt lækkert af mælk må jeg tage den selv. Men har heldigvis kunne trøste ham i sin seng, så han er kun kommet op den ene gang han fik mad. Men det skal bare gå godt. Orker ikke flere måneder sådan her.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg håber for dig at det hurtigt vender så I begge får mere nattesøvn

Det håber jeg dælme også. Lige gyldigt hvor god en mor man er kan det være svært at fungere uden søvn i en længere periode.

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

Sådan var det også her fra dag 1.... Vendte da han blev 6 måneder....

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Sådan var det også her fra dag 1.... Vendte da han blev 6 måneder....

Nu er vores heldigvis også snart 6 mdr. Krydser fingre for at han snart vender også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.