Håber nogen kan hjælpe en første gangs mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Babiesontheway

Frk-S skriver:

Vi havde en Cybex Aton 2, den har været helt perfekt, vi fik den på tilbud med base til 1499,-kr i babysam...  

Den er nu i kælderen, pakket ned og klar til endnu en baby om forhåbentlig et år...  

vil anbefale jer at tage et kendt mærke, det koster også lidt ekstra , men det er de penge værd og det er trods alt jeres barns sikkerhed. ;-) 

Sad faktisk lige og kiggede på sådan en 

Og nej som jeg også skriver længere oppe, er sikkerhed vigtigere end pris, men da vi skal have tvillinger ville et tilbud være rart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

gonefishing

Babiesontheway skriver:

Vi har kigget lidt på autostole her hjemme, men ingen af os har den store kendskab til dem, og synes de der bedst i test sider er forvirrende

Men jeg har fundet denne

http://www.bullerbassen.dk/product_info.php?cPath=170&products_id=1205

Ved ikke om i kan fortælle mig om den er god, men kan se der står den er godkendt osv. det jo en jungle

Vi fandt en fra Tænks "best i test" i Bilka til 499kr.

Anmeld

17. august 2013

Pigent

Har du set de link jeg har givet? (Hvis du kan se dem)

Anmeld

17. august 2013

Babiesontheway

Barnepigen skriver:

Har du set de link jeg har givet? (Hvis du kan se dem)

Ikke endnu har haft en lidt hektisk dag, måtte på skadestuen med manden som snublede men sin fod. Men kigger senere  

Anmeld

17. august 2013

Pigent

Babiesontheway skriver:

Ikke endnu har haft en lidt hektisk dag, måtte på skadestuen med manden som snublede men sin fod. Men kigger senere  

Det helt okay. Håber manden er ok

Her kan du se de Cybex der koster 893.

http://www.pinkorblue.dk/index.php?cl=fcfatsearch_productlist&cnid=8ae71ddf5f23a8b5d190004a16604d45&fcFatSearchManufacturer=b69076a9fa6216f3defe2b0764731388

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.