Hun bliver ved og ved og ved! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. august 2013

Anonym trådstarter

Iiiih, jeg har i min praktik lært en anden pige at kende. Vi snakkede fint derovre og to gange gav jeg efter for at ses i privaten.

Men det skulle jeg da ALDRIG have gjort!

Det er snart 5 mdr siden vi sås i privaten sidst og dagligt får jeg beskeder fra hende, hvor hun ønsker vi skal ses, eller også konstatere hun, at vi ses. Jeg bliver ærlig talt vanvittig. Der kan komme 5-6-7 beskeder dagligt og det er HVER dag.

Jeg har ignoreret hende og ikke svaret, men idag blev det nok, da hun sendte mig hele hendes kalender med dage vi kunne ses.
Hun skriver med hjerter, kysmund osv osv. Synes virkelig jeg har forsøgt nogen gange at antyde, at jeg ikke har tid til hende (har lyst) og på en ordentlig måde.

Så her til aften fik hun altså denne besked:

" Hej. Jeg er nødt til at melde ud, at jeg ikke ses med kollegaer i privaten, af personlige årsager. Jeg forsøger, at holde privatliv og arbejdsliv meget adskilt. Derudover har jeg ej heller tid til nye større bekendtskaber (du ved selv hvor lidt tid jeg har).
Jeg ønsker ingen dårlig stemning imellem os når vi er på arbejde og håber at vi kan holde vores bekendtskab ved arbejdsrelaterede situationer."

Men var det fejt skrevet? Hvis jeg ikke havde skrevet, var hun jo blevet ved. Hun føles nærmest som en stalker.

Synes selvfølgelig det er synd, hvis det er fordi hun ingen veninder ellers har (hvilket det kunne tyde på. Hun har en gang også sendt en kædebesked, hvor hun spurgte om jeg (og de andre piger) kunne ses og hvornår lige som om hun skal være helgarderet) Men jeg kan ikke redde hele verdenen for ensomhed hvorend jeg gerne ville, og så synes jeg absolut det er en forkert måde at skabe nye venskaber på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Iiiih, jeg har i min praktik lært en anden pige at kende. Vi snakkede fint derovre og to gange gav jeg efter for at ses i privaten.

Det er snart 5 mdr siden vi sås i privaten sidst og dagligt får jeg beskeder fra hende, hvor hun ønsker vi skal ses, eller også konstatere hun, at vi ses. Jeg bliver ærlig talt vanvittig. Der kan komme 5-6-7 beskeder dagligt og det er HVER dag.

Jeg har ignoreret hende og ikke svaret, men idag blev det nok, da hun sendte mig hele hendes kalender med dage vi kunne ses.
Hun skriver med hjerter, kysmund osv osv. Synes virkelig jeg har forsøgt nogen gange at antyde, at jeg ikke har tid til hende (har lyst) og på en ordentlig måde.

" Hej. Jeg er nødt til at melde ud, at jeg ikke ses med kollegaer i privaten, af personlige årsager. Jeg forsøger, at holde privatliv og arbejdsliv meget adskilt. Derudover har jeg ej heller tid til nye større bekendtskaber (du ved selv hvor lidt tid jeg har).
Jeg ønsker ingen dårlig stemning imellem os når vi er på arbejde og håber at vi kan holde vores bekendtskab ved arbejdsrelaterede situationer."

Men var det fejt skrevet? Hvis jeg ikke havde skrevet, var hun jo blevet ved. Hun føles nærmest som en stalker.

Synes selvfølgelig det er synd, hvis det er fordi hun ingen veninder ellers har (hvilket det kunne tyde på. Hun har en gang også sendt en kædebesked, hvor hun spurgte om jeg (og de andre piger) kunne ses og hvornår lige som om hun skal være helgarderet) Men jeg kan ikke redde hele verdenen for ensomhed hvorend jeg gerne ville, og så synes jeg absolut det er en forkert måde at skabe nye venskaber på

det jo en ærlig sag, kan godt være hun måske bliver lidt skuffet, men sådan er det jo

Anmeld

16. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det virker som om, at du har haft kommet med mange hentydninger. Det er da det helt rigtige du har gjort, og syntes i øvrigt det er skrevet pænt til hende. 

Håber hun forstår, og at der ikke kommer en akavet stemning imellem jer. 

Anmeld

16. august 2013

Carina:-)

Jeg synes du skriver en pæn afvisning.

Og gud hvor jeg godt kan forstå dig,de typer har jeg også mødt og selv om det self bunder i ensomhed så ender det jo med at man nærmest har lyst til at ruske dem hårdt 

Anmeld

16. august 2013

klmf

Synes det er en meget diplomatisk afvisning i og med du afviser alle kolleger og ikke specifikt hende. Hun bliver nok skuffet, men det er et af de stød livet giver. Jeg dyrker kun de venskaber, hvor begge parter får noget ud af det groft sagt. Er holdt op med pligtvenskaber, har ikke tiden eller lysten...

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det jo en ærlig sag, kan godt være hun måske bliver lidt skuffet, men sådan er det jo

Åh godt, at jeg ikke har sagt noget helt hen i vejret. Vil jo så nødig skuffe andre, men i dette tilfælde var det bare nok nu.

Hun skrev så tilbage "nå okay :/ " Men ja...

Anmeld

16. august 2013

Lotus86

Jeg synes også det er en helt fin måde du har skrevet det på, som du skriver, så er det jo ikke dit job at redde alle fra ensomhed.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Mor1991 skriver:

Det virker som om, at du har haft kommet med mange hentydninger. Det er da det helt rigtige du har gjort, og syntes i øvrigt det er skrevet pænt til hende. 

Håber hun forstår, og at der ikke kommer en akavet stemning imellem jer. 

Tak synes bare jeg kan mærke på mig selv, at jeg bliver hamrende irriteret hver gang og tænker at vi skal jo kunne arbejde sammen, og det er ikke nemt hvis man går og er irriteret på hinanden eller jeg er, fordi hun bliver ved.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg synes du skriver en pæn afvisning.

Og gud hvor jeg godt kan forstå dig,de typer har jeg også mødt og selv om det self bunder i ensomhed så ender det jo med at man nærmest har lyst til at ruske dem hårdt 

Ja, virkelig!

Jeg kan ikke forstå, at hun blev ved og ved og ved, selv om jeg har forsøgt mange gange på en ordentlig måde. Jeg tænker også, at hvis man gang på gang bliver afvist, hvorfor gider man så kontakte og bruge tid på personen (som jo så er mig) Hvorfor gider hun blive afvist igen og igen og igen? Forstår det ikke.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Synes det er en meget diplomatisk afvisning i og med du afviser alle kolleger og ikke specifikt hende. Hun bliver nok skuffet, men det er et af de stød livet giver. Jeg dyrker kun de venskaber, hvor begge parter får noget ud af det groft sagt. Er holdt op med pligtvenskaber, har ikke tiden eller lysten...

Nej, jamen jeg forstår heller ikke, at hun gang på gang bliver ved, når hun nærmest kender svaret "nej desværre, jeg har ikke tid", eller de få gange ud af alle de gange hun har skrevet, får denne besked tilbage hmm... Dette "venskab" ville 100% være pligtvenskab, da jeg intet venindebånd ser i hende. Desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.