Iiiih, jeg har i min praktik lært en anden pige at kende. Vi snakkede fint derovre og to gange gav jeg efter for at ses i privaten. 
Men det skulle jeg da ALDRIG have gjort!
Det er snart 5 mdr siden vi sås i privaten sidst og dagligt får jeg beskeder fra hende, hvor hun ønsker vi skal ses, eller også konstatere hun, at vi ses. Jeg bliver ærlig talt vanvittig. Der kan komme 5-6-7 beskeder dagligt og det er HVER dag. 
Jeg har ignoreret hende og ikke svaret, men idag blev det nok, da hun sendte mig hele hendes kalender med dage vi kunne ses.
Hun skriver med hjerter, kysmund osv osv. Synes virkelig jeg har forsøgt nogen gange at antyde, at jeg ikke har tid til hende (har lyst) og på en ordentlig måde.
Så her til aften fik hun altså denne besked:
" Hej. Jeg er nødt til at melde ud, at jeg ikke ses med kollegaer i privaten, af personlige årsager. Jeg forsøger, at holde privatliv og arbejdsliv meget adskilt. Derudover har jeg ej heller tid til nye større bekendtskaber (du ved selv hvor lidt tid jeg har).
Jeg ønsker ingen dårlig stemning imellem os når vi er på arbejde og håber at vi kan holde vores bekendtskab ved arbejdsrelaterede situationer."
Men var det fejt skrevet? Hvis jeg ikke havde skrevet, var hun jo blevet ved. Hun føles nærmest som en stalker. 
Synes selvfølgelig det er synd, hvis det er fordi hun ingen veninder ellers har (hvilket det kunne tyde på. Hun har en gang også sendt en kædebesked, hvor hun spurgte om jeg (og de andre piger) kunne ses og hvornår lige som om hun skal være helgarderet) Men jeg kan ikke redde hele verdenen for ensomhed hvorend jeg gerne ville, og så synes jeg absolut det er en forkert måde at skabe nye venskaber på 
Anmeld