Cykelstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Kaufie

Vi skal til at have fat i en cykelstol - og det skal faktisk gå lidt tjept, da jeg nærmest bliver nødt til at sætte William i sådan en fætter for at få ham fragtet frem og tilbage til dp. Det vil tage aaaaaalt for lang tid at gå hver morgen (3,4 km og skal nå et tog kl 7.32) Hvilket mærke kan anbefales?? Den skal helst være nem at flytte fra en cykel til en anden. Nogen forslag? Og hvad med cykelhjelm til den bette?? Coop's skulle være de bedste - erfaringer med dem? Mette, der håber der snart bliver lidt mere forår i luften - også om morgenen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Monica

Jeg læner mig op af dig, er meget interetsseret i en cykelstol + hjelm...

Monica

Anmeld

21. marts 2008

ivfmarie

vi har coop's hjelme. Men kan heldigvis ikke sige om de "virker" - ikke ved uheld i hvert fald. Men de er ok at montere på babys (øhhh... lille barn's) hovede, når først de er indstillet i remmene. Største problem er nok - og det gælder vel ved alle hjelme, at den er stor bagtil, så barnet skal faktisk sidde noget foroverbøjet for at hjelmen kan være der for stoleryggen. Stole.. : én er købt i coop - den bruger vi til Freja nu, den anden købte vi i Babysam, den har en slags vippefunktion - lidt a la autostolen, så den kan skrånes lidt. Men der er igen problemet med den høje ryg der støder på hjelmen... Den er nem at flytte fra en cykel til an anden der skal "bare" monteres en holder på begge cykler - men den ekstra holder koster selvfølgelig ret meget, syntes jeg at kunne huske... Jeg vil nok anbefale den fra Babysam - men jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den virker bare mere solid og "ergonomisk" end den fra Coop. Et godt råd: Tag dit barn med og prøv stolen/hjelmen på stedet, så er du sikker på at det hele passer sammen. Marie - der dælme ikk cykler nogen steder i det her snehelvede!!

Anmeld

21. marts 2008

Astrid P

Øhhhh.... snehelvede? Vi har ikke set et eneste snefnug endnu... Har ellers væbnet os med masser af boller i fryseren og kakao i køleren, så hvor bliver vinteren af?

Anmeld

21. marts 2008

Anja

Vi har en cykelstol fra coop, og den er vi ganske tilfredse med. Vi har dog ikke brugt den vildt meget, kun til en hygge cykeltur i ny og næ. Elias har aldrig været i den endnu, så det er kun med Jonas vi indtil videre har haft glæde af den.

Jonas har også cykelhjelm fra coop, og den sidder faktisk ret godt og er let at indstille, men som Marie skriver, så fylder den meget bagtil, men gør alle cykelhjelme ikke det ??

Anja, der aldrig selv har brugt cykelhjelm :-o

Anmeld

21. marts 2008

linemus

Vi købte (i sin tid) cykelhjelm hos BabySam, men denne gang har jeg planer om at købe Coops, når jeg får taget mig sammen. Cykelstolen købte vi hos en lille cykelhandler på Vesterbrogade mellem de to benzintanke (er du med?). Det er en med høj ryg, og det har fungeret ganske fint. Jeg synes, det virker mere sikkert end dem med kort ryg, og så må de bare sidde derefter. Ellers var Hamax et af de bedste mærker dengang, men det har jeg slet ikke styr på længere. Go' cykeltur - håber også på forår igen... knus Line

Anmeld

21. marts 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Marie - der dælme ikk cykler nogen steder i det her snehelvede!!

Snehelvede? Her sner da godt nok lidt, men det smelter med det samme. Tilgengæld blæser der en halv pelikan.

Knus Line - som nu har et billede inde i hovedet af en halv pelikan der hvirvler gennem luften... ??? 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.