slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. august 2013

MorTilEn2013Dreng

kan den gå i flere omgange samme dag?
har sådan noget gennemsigtig og meget tykt og slimmet noget kommer når jeg er på wc, men det er kun sådan en lang tråd agtig sorry for detaljerne.
og det er ikke udflåd for sådan har det aldrig set ud i min graviditet og er 34+0 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Kris89

MiichellaMalou skriver:

har sådan noget gennemsigtig og meget tykt og slimmet noget kommer når jeg er på wc, men det er kun sådan en lang tråd agtig sorry for detaljerne.
og det er ikke udflåd for sådan har det aldrig set ud i min graviditet og er 34+0 idag..

hejsa.

ja har hørt om flere hvor slimproppen er gået både 2 og 3 gange i løbet af graviditeten, der dannes bare en ny.

Anmeld

16. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Kris89 skriver:

hejsa.

ja har hørt om flere hvor slimproppen er gået både 2 og 3 gange i løbet af graviditeten, der dannes bare en ny.

altså det er meget i små mængder det kommer. der ikke kommet sådan en klump..

Anmeld

16. august 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Det er garanteret slimproppen, den kan gå på forskellige måder, den kan være hvid, gennemsigtig eller indeholde blod

Og den danner sig selv igen, så baby stadig er beskyttet mod bakterier

Anmeld

16. august 2013

Maja88

MiichellaMalou skriver:

altså det er meget i små mængder det kommer. der ikke kommet sådan en klump..

Ja den kan gå af flere omgange..den kan gå for så at danne sig igrn.. du må bareike komme i svømmeren

Anmeld

16. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Det er garanteret slimproppen, den kan gå på forskellige måder, den kan være hvid, gennemsigtig eller indeholde blod

Og den danner sig selv igen, så baby stadig er beskyttet mod bakterier

Ja han skal helst blive derinde tre uger endnu. Ihvertfald. Ved godt den kan danne sig igen

Anmeld

16. august 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja han skal helst blive derinde tre uger endnu. Ihvertfald. Ved godt den kan danne sig igen

Dét at den går behøver slet ikke være tegn på fødsel
Min gik forresten slet ikke

Anmeld

16. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Ja den kan gå af flere omgange..den kan gå for så at danne sig igrn.. du må bareike komme i svømmeren

Ved godt den kan dannes igen. men var mere i tvivl om den kan gå i små mængder og om det kunne være slimproppen

Anmeld

16. august 2013

Maja88

MiichellaMalou skriver:

Ved godt den kan dannes igen. men var mere i tvivl om den kan gå i små mængder og om det kunne være slimproppen

Ja kan den

Anmeld

16. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Dét at den går behøver slet ikke være tegn på fødsel
Min gik forresten slet ikke

Håber heller ikke det er tegn på fødsel selvom jeg er så træt af og være gravid. Min mor blev helt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.