hvordan kan vi fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
3 synes godt om
16. august 2013

Anonym trådstarter

Vi er blevet enige om at fortælle familien at jeg er gravid når de kommer på besøg næste gang.

Mit "problem" er dog at jeg har en dreng på 5½ og nu bliver jeg i tvivl om hvad der er bedst for ham - at få at vide han skal være storebror før resten af familien får nyheden eller skal han 'bare' have det at vide sammen med de andre?

En lille tilføjelse; Jeg bor ikke sammen med min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Vi er blevet enige om at fortælle familien at jeg er gravid når de kommer på besøg næste gang.

Mit "problem" er dog at jeg har en dreng på 5½ og nu bliver jeg i tvivl om hvad der er bedst for ham - at få at vide han skal være storebror før resten af familien får nyheden eller skal han 'bare' have det at vide sammen med de andre?

Jeg ville personligt selv vælge, at fortælle mig datter det først før resten af familien fik besked. Den nyhed vil jeg gerne dele med min datter alene med min kæreste

Anmeld

16. august 2013

LinLin

Ville klart fortælle min søn først! Han er da din allernærmeste!

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg ville personligt selv vælge, at fortælle mig datter det først før resten af familien fik besked. Den nyhed vil jeg gerne dele med min datter alene med min kæreste

der er lige det at jeg ikke bor sammen med min søn og næste gang jeg ser ham er når de kommer her på besøg...

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Ville klart fortælle min søn først! Han er da din allernærmeste!

Ja, han er min allernærmeste, men han bor hos sin far og jeg har ikke samvær før familien kommer herhjem...

Anmeld

16. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

der er lige det at jeg ikke bor sammen med min søn og næste gang jeg ser ham er når de kommer her på besøg...

Åhh på den måde. Kan du ikke evt. tage ham ind i et rum ved siden af og dele nyheden med ham først, udenom de andre familiemedlemmer. Evt. få din søn til selv at fortælle, at han skal være storebror?

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Åhh på den måde. Kan du ikke evt. tage ham ind i et rum ved siden af og dele nyheden med ham først, udenom de andre familiemedlemmer. Evt. få din søn til selv at fortælle, at han skal være storebror?

Jo, det lyder som en god ide... 

Den må jeg lige vende med manden når han kommer hjem fra arbejde... 

Anmeld

16. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Jo, det lyder som en god ide... 

Den må jeg lige vende med manden når han kommer hjem fra arbejde... 

Held og lykke med den gode nyhed Og tillykke med graviditeten

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Held og lykke med den gode nyhed Og tillykke med graviditeten

tak.... 

Anmeld

16. august 2013

LinLin

Anonym skriver:

Ja, han er min allernærmeste, men han bor hos sin far og jeg har ikke samvær før familien kommer herhjem...

Åh.... Hmm... Synes det er et godt forslag ayasmor kom med jeg fik også min ældste til at ringe til sin oldemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.