kom nu altså !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
6 synes godt om
16. august 2013

Lille-mor-93

Jeg er idag 40+1 og har i cirka 5 timer haft menssmerter som bare ikke bliver til mere end det, helt ærligt, brok brok brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

o1Mutte

Lille-mor-93 skriver:

Jeg er idag 40+1 og har i cirka 5 timer haft menssmerter som bare ikke bliver til mere end det, helt ærligt, brok brok brok

For at der snart sker noget mere

Anmeld

16. august 2013

Lille-mor-93

o1Mutte skriver:

For at der snart sker noget mere

Mange tak !!

Anmeld

16. august 2013

channie-g

Lille-mor-93 skriver:

du må igang med at nuller dine brystvorter en times tid, det skulle gerne sætte skub i tingene... har en veninde der også prøvede det (hun var 39+2) og hun fødte 6 timer senere... god fornøjelse ;-)

Anmeld

16. august 2013

o1Mutte

channie-g skriver:

du må igang med at nuller dine brystvorter en times tid, det skulle gerne sætte skub i tingene... har en veninde der også prøvede det (hun var 39+2) og hun fødte 6 timer senere... god fornøjelse ;-)

Det var et spøjst råd Det har jeg aldrig hørt før -men det lyder da skønnere end at løbe på trapper

Anmeld

16. august 2013

channie-g

o1Mutte skriver:

Det var et spøjst råd Det har jeg aldrig hørt før -men det lyder da skønnere end at løbe på trapper

heheh ja men man skal være forberedt på ømmebrystvorter dagen efter... hehe

et lille link til 5 gode råd til at fremskude en fødsel...

http://www.juniors.dk/5-gode-tips-til-at-saette-gang-i-f%C3%B8dslen/

det men brystvorterne er der også :-)

Anmeld

16. august 2013

hekran

Hmmm.... Skal vi til at nulre brystvorter og se, hvem der føder først? Er selv 40+3 og gigastor! Fik foretaget hindeløsning i går uden at der skete en skid.

held og lykke

Anmeld

16. august 2013

mommy1991

Lille-mor-93 skriver:

Ve-støv til dig! Er sikker på der snart sker noget 

Anmeld

16. august 2013

channie-g

hekran skriver:

Hmmm.... Skal vi til at nulre brystvorter og se, hvem der føder først? Er selv 40+3 og gigastor! Fik foretaget hindeløsning i går uden at der skete en skid.

held og lykke

Hehe ja vi kan gøre en lille konkurence ud a det, dog har du lidt forspring da jeg jo "kun" er 36+2 Idag :-) men det skal helt klart prøves fra jeg er 37 fulde uger henne, men prøv det og lad mig høre om det virker for dig... :-) 

Anmeld

16. august 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

da jeg skulle føde og JM tog vandet sendte hun mig ud og gå  på gangene mens jeg nulrede brystvorter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.