.... Jeg er gravid!!!
Lad mig starte med at sige at jeg helst ikke vil afsløres endnu da jeg ikke aner hvor langt eller om den overhovedet ER der.. Så hvis den kvikke læser sidder og gætter hvem jeg er, så please hold tæt 
Jeg har taget 2 af de dersens tests fra LIDL som begge viste OK positiv indenfor 1 min. Min mistanke kom sig af at jeg faktisk ikke rigtig kunne huske hvornår jeg sidst har haft min mens.
Vi ønsker barn nr... Hold nu fast.. 4... Men det havde ikke gjort noget hvis det havde ventet lidt længere på sig. ER jeg gravid så tar vi det selvfølgelig i stiv arm og knuselsker et kommende ønskebarn.
Iiiiiiih jeg er bare en smule nervøs da min sidste graviditet var mildest talt forfærdelig!! Så jeg håber og krydser for at et evt forløb bliver mildt og fint 
Jeg har en tid ved lægen på mandag, så det er spændende. Prøver at være helt cool omkring det, men det er en smule svært alligevel.
Jeg er pt på barsel med den mindste som er 6mdr. Vi ønskede 2 tæt på hinanden især fordi jeg ikke er heeeelt ung mere og fordi de 2 store aldersmæssigt ligger ret langt fra den mindste.
Skulle bare lige sladre anonymt herinde. Tak fordi I læste med 
Anmeld