Hej piger
Jeg håber meget I kan hjælpe mig. Jeg har en datter på snart 5 mdr. De sidste to-tre uger er hun begyndt at spise markant mindre. Før tog hun omkring 160 pr. måltid (flaske) og nogle gange mere og andre gange lidt mindre. Hun får primært flaske, men ammer så meget som hun vil - mest om natten og tidligt om morgenen, hvis hun vågner og er sulten. Derudover får hun grød en gang dagligt.
Nu det sidste lange stykke tid "sjatspiser" hun. Det vil sige hun måske tager 80 ml pr måltid og nogle gange 50 andre gange 100. I dag fik hun 6.30 flaske (80 ml) og her 9.30 har hun spist 50 ml. Hun vil IKKE have mere. Forsøger at holde pause og bøvse, skifte ble, gå lidt rundt med hende. Intet virker.
Hun virker glad det meste af tiden - intet uændret der. Hun har også afføring en gang dagligt og synes der er okay med tunge bleer, men det svinger jo også meget.
Hun vejede 2670 ved fødslen og vejer nu ca. 6,3 kg. Hun er en lille en og er virkelig nervøs når hun ikke spiser...
Kan det være forstoppelse. De sidste dage synes jeg hun har grædt en del og virket trykket af noget. Hun har ikke feber og er til at få kontakt til.
Er så frustreret over jeg ikke kan få mad i hende og det mærker hun jo også. Puha kan ikke holde ud der ingen rytme er mere;(
Anmeld