Nogle der starter uddannelse som bioanalytiker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2013

Kamulla

så har jeg muligvis nogle bøger da jeg er droppet ud.. smider dem i køb og salg.. men måske ikke lige der man først leder så vil gøre opmærksom på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

CamillaSoefelt

Kamulla skriver:

så har jeg muligvis nogle bøger da jeg er droppet ud.. smider dem i køb og salg.. men måske ikke lige der man først leder så vil gøre opmærksom på det

Hvordan kan det være du dropper ud?

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan kan det være du dropper ud?

blev sygemeldt grundet stress.. niveauet er meget højt selvom Kemi B/A ikke er et adgangskrav, så er det kun dem med det niveau der har en chance for at følge med.. ellers hvis du fra naturens side er ultra god til det kemi... troede modul efter modul at det vil blive bedre, men gik ned med flaget.. har ikke lyst til at vende tilbage i frygt for at falde tilbage.. desuden vil ejg først kunne starte i november da der starter det modul jeg blev sygmeldt fra.. 

lang historie... en lækker uddannelse med mange muligheder... den var bare ikke perfekt til mig.. så nu vælger jeg at undervise i naturvidenskabelige fag istedet

Anmeld

2. september 2013

CamillaSoefelt

Kamulla skriver:

blev sygemeldt grundet stress.. niveauet er meget højt selvom Kemi B/A ikke er et adgangskrav, så er det kun dem med det niveau der har en chance for at følge med.. ellers hvis du fra naturens side er ultra god til det kemi... troede modul efter modul at det vil blive bedre, men gik ned med flaget.. har ikke lyst til at vende tilbage i frygt for at falde tilbage.. desuden vil ejg først kunne starte i november da der starter det modul jeg blev sygmeldt fra.. 

lang historie... en lækker uddannelse med mange muligheder... den var bare ikke perfekt til mig.. så nu vælger jeg at undervise i naturvidenskabelige fag istedet

Godt at du valgte og tænke på dig selv;-)!! Det er sku det vigtigste.

Held og lykke med undervisningen

Anmeld

6. september 2013

Kamulla

CamillaSoefelt skriver:

Godt at du valgte og tænke på dig selv;-)!! Det er sku det vigtigste.

Held og lykke med undervisningen

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.