Min mand har net-sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

aarhusmor

Jeg har større behov for sex end min mand har. Jeg ville aldrig drømme om at have Net-sex med en anden mand, for jeg ville opfatte mig som utro. Så jeg lever med hvad jeg kan få herhjemme.

For pokker min mand ville blive såret hvis jeg gjorde sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

trinepigen2000

wow, tak for alle jeres svar.

Jeg har valgt ikke at accepterer det. han blev stiktosset

så jeg skal lige arbejde lidt med den ide!

Anmeld

16. august 2013

Fenja09

trinepigen2000 skriver:

Er det utroskab når manden har sex med kvinder på nettet??

Jeg fandt denne artikel http://goo.gl/bXnnAw
hvor kvinden faktisk accepterer det, derfor tænker jeg om jeg også burde acceptere det? 

I mine øjne er det utroskab når ens personlige grænser overskrides. Så hvis du har det rigtig skidt med det og selv føler han har bedraget dig med andre kvinder, ja så er det utroskab.

Alle har forskellige grænser, nogle synes det er utroskab ved kys andre ved samleje. Det er ting man bør vende i forhold, så alle kortene er på borde og begge parter ved hvornår der overskrides grænser.

Du skal ikke acceptere det fordi en anden kvinde acceptere det. Så kan man blive ved - så skal du også acceptere det hvis han en dag har en kvinde ved siden af - fordi andre kvinder lever fint med det? Nej. Du skal mærke efter og finde ud af hvordan du har det med det.

Personligt havde jeg ikke accepteret det. Min grænse var for længst overskredet.

/Fenja

Anmeld

16. august 2013

Fenja09

trinepigen2000 skriver:

Blev han stiktosset? Over at du blev sur over det eller over at det blev opdaget? Han er da slet ikke i sin gode ret til at blive stiktosset - ikke efter min mening i hvert fald.

Anmeld

17. august 2013

o1Mutte

trinepigen2000 skriver:

Blev HAN stiktosset???

Det er da DIG der burde blive stiktosset på ham!

Hvad skal du arbejde med? Det er ham der har brudt din tillid??

Anmeld

17. august 2013

Miss-86

Jeg ved ikke om jeg ville sige det er utroskab, men jeg ville ikke kunne acceptere det og ville tage en snak med min mand om det!

Anmeld

17. august 2013

C-Dog

trinepigen2000 skriver:

Omg blev han tosset? Lov mig der er fordi du jagede et grillspyd op i røven på ham! Hvad sker der for de mænd der, synes ofte vi høre om virkelig dumme svin herinde :-( han har da bare overhovedet ikke ret til at være den sure/sårede eller noget i den stil!

Anmeld

17. august 2013

Mick

C-Dog skriver:

Omg blev han tosset? Lov mig der er fordi du jagede et grillspyd op i røven på ham! Hvad sker der for de mænd der, synes ofte vi høre om virkelig dumme svin herinde :-( han har da bare overhovedet ikke ret til at være den sure/sårede eller noget i den stil!

Hvor er det dejligt når nogen skriver det jeg tænker :-) 

Anmeld

17. august 2013

Mick

Det da klart at han bliver tosset, han ved jo godt at han er på meget dybt vand, og så det jo den nemmeløsning at blive sur og vende den om, men lov mig lige at du ikke lad dig gå på af det, for det er bare ikke fair over for dig. Husk det er ham der er galt på den og ikke dig.

Held og lykke :-)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.