skal ikke.. skal ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

jeg oprettet denne for nogle dage siden  https://www.baby.dk/debat/224139pi1/kend-din-krop/hmm-av.aspx#GoToMessage

jeg har så idag fået min mens for 3 gang på lidt over en mdr sådan her 8/7-13/7-27-/71/8 og igen idag!!!

jeg var ved læge tirdag hun fandt intet men skulle aflevere en urin prøve næste dag kæresten afleveret den da jeg ikke kunne overskue at skulle gå.. jeg har haft virkelig meget ondt i underlivet men prøven vidste ingen ting og heller ikke gravidtet.. skrev så idag til lægen efter jeg begyndt at bløde da jeg lagde og trillet voldsomt rundt på gulvet imorges gjorde sindsyg nas kunne ikke  klare den smerte så tog 2 ibumtin hvilket jeg ikke må af gangen men havde så ondt!! det kommer i ture og her hele dagen har jeg ikke haft de anfald for har kunne tage pendodil ved siden af men nu begynder smerten forsigtig igen... min læge svaret sidst på eftermiddagen at vis jeg har så mange smerter skulle jeg få en tid til imorgen eller kontakte vagtlægen... vagtlægen betrækter jeg som nødsituationer  og vil nok heller ligge og vride mig hele natten.. men nu bliver jeg i tvivl om lægen tror det kan være noget andet! det er jo mange gange på kort tid og har haft ondt siden sidst men taget en del til de sidste par dage .. havde også feber søndag mandag tirsdag men intet siden... hvad tror i det kan være alm mens som gør aå sindsyg nas... har normalt stærk smerter og kraftig blødning men det her slår det... århh kan ikke finde ud af hvad jeg skal tro og ikke tro... vil være pinligt vis det er alm mens 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

lineog4

Kan være underlivsbetændelse - blev du tjekket for det?

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kan være underlivsbetændelse - blev du tjekket for det?

jep ingen betændelse i hele systemet 

Anmeld

15. august 2013

lineog4

Har haft meget voldsomme smerter en gang hvor jeg styrtblødte og endte med at falde om, men det var efter en fødsel og blev scannet og fik at vide min krop grundet mælkestop piller havde sendt utallige æg afsted, men det er jo nok ikke tilfældet for dig ;-) så ikke flere gode råd her fra 

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Har haft meget voldsomme smerter en gang hvor jeg styrtblødte og endte med at falde om, men det var efter en fødsel og blev scannet og fik at vide min krop grundet mælkestop piller havde sendt utallige æg afsted, men det er jo nok ikke tilfældet for dig ;-) så ikke flere gode råd her fra 

okay. tak for svar. nej har aldrig været gravis endnu desværre.. 

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

andre ? 

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg ringer :-( håber ikke det er mig der er pivet. Ville være flovt vis det bare er mens med ekstra kraftig smerter...

Anmeld

16. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg ringer :-( håber ikke det er mig der er pivet. Ville være flovt vis det bare er mens med ekstra kraftig smerter...

Selvfølgelig skal du ringe, og kan egen læge ikke finde ud af det må hun sgu sende dig videre.

Du oplever blødningsfordtyrrelser og smerter - det er ikke hysterisk at ville undersøges - det er at tage ansvar!

Håber du bliver taget seriøst og bliver undersøgt ordentligt. Og at det ikke er noget alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.