Jeres bedste graviditetsbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
6 svar
4 synes godt om
15. august 2013

MsDane

Hej de damer
Kan I anbefale en god bog om at være gravid? Jeg tænker på sådan en med hvad der sker uge for uge osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Mie89

MsDane skriver:

Hej de damer
Kan I anbefale en god bog om at være gravid? Jeg tænker på sådan en med hvad der sker uge for uge osv

Følger lige med her, for det mangler jeg også lidt 

Anmeld

15. august 2013

Christabelle

Jeg er rigtig glad for Graviditetskalenderen af Camilla Gry Temmesen og Politikens Graviditetsbog af Lene Skou Jensen. Jeg bruger dem begge rigtig meget. Den første er bla. rigtig god pga der under hver uge er plads til at skrive lidt om hvordan ugen er gået osv.

Anmeld

15. august 2013

Frk. Himmelblå

Har nogle stykker, men er absolut gladest for Politikens Graviditetsbog Læser troligt i den - nu for 3. gang 

Anmeld

15. august 2013

isabellasmor

Hej de damer

den store graviditetsbog. tror jeg det er den hedder. den brugte jeg flittigt da jeg var gravid.

vrøvl, den hedder politikens graviditets bog 

Anmeld

15. august 2013

MsDane

Skal vist have fat i Politikens

Anmeld

15. august 2013

Bell'star

MsDane skriver:

Hej de damer

Jeg vil også helt klart anbefale 'politikkens graviditetsbog' den jar virkelig været god for mig! - læser trofast hver uge sammen med kæresten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.