Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa. jeg er 16+0 idag,, og jeg er førstegangsgravid, jeg synes bare det ligner jeg har taget på, altså synes ikke rigtig det ligner en gravid mave endnu, hvad synes i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der vil hjælpe mig???
Michelle21 skriver: Hejsa. jeg er 16+0 idag,, og jeg er førstegangsgravid, jeg synes bare det ligner jeg har taget på, altså synes ikke rigtig det ligner en gravid mave endnu, hvad synes i??
Min mave så ikke gravid ud før jeg var 23-24 uger henne, dog er jeg ikke overvægtig, men det burde ikke have så meget at sige
Vi er jo alle forskellige.
men sød babyhule
MMOGM skriver: Min mave så ikke gravid ud før jeg var 23-24 uger henne, dog er jeg ikke overvægtig, men det burde ikke have så meget at sige Vi er jo alle forskellige. men sød babyhule
Ja det er vi jo.. men så længe man kan se gravid ud
men mange tak
Michelle21 skriver: Ja det er vi jo.. men så længe man kan se gravid ud men mange tak
Synes allerede at den er pæn rund, på min mave lignede det bare at jeg havde taget på nederst på maven hehe
MMOGM skriver: Synes allerede at den er pæn rund, på min mave lignede det bare at jeg havde taget på nederst på maven hehe
Mange tak.. hehe ja det lidt træls..
AMtrier skriver: Jeg synes den ser rigtig fin ud ! jeg kan i hvert fald godt se du er gravid, og ikke bare tyk !!!
Jeg synes den ser rigtig fin ud ! jeg kan i hvert fald godt se du er gravid, og ikke bare tyk !!!
Maange tak søde
Det dejligt hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128