40+2 og til jordemoder i dag! Kryds kryds!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
3 synes godt om
15. august 2013

hekran

Har ringet op til min jordemoder og klaget min nød over de vildeste tiltagende bækkensmerter. Føler virkelig at mit haleben, skamben og hvad der ellers kan befinde sig derinde er ved at falde ud. Har utrolig svært ved at gå, men manden har jo ikke barsel før jeg har født, så jeg SKAL op for at få børnene på 2,4 og 5 afsted inden 8 (da vores store lige er startet i skole - stolt!).

Ved sidste besøg i uge 37 blev bassen vurderet til at veje 3200 gr, så han tegner til at blive en kæmpebasse. Dengang sagde jordemoderen også, at jeg var meget blød.

Jeg håber, at hun vil foretage en hindeløsning og at vi så kan have lillebassen ude og få en funktionsdygtig mor igen.

Ville æææææælske at høre solskinshistorier om hindeløsning efter terminen! Nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Julie F

hekran skriver:

Har ringet op til min jordemoder og klaget min nød over de vildeste tiltagende bækkensmerter. Føler virkelig at mit haleben, skamben og hvad der ellers kan befinde sig derinde er ved at falde ud. Har utrolig svært ved at gå, men manden har jo ikke barsel før jeg har født, så jeg SKAL op for at få børnene på 2,4 og 5 afsted inden 8 (da vores store lige er startet i skole - stolt!).

Ved sidste besøg i uge 37 blev bassen vurderet til at veje 3200 gr, så han tegner til at blive en kæmpebasse. Dengang sagde jordemoderen også, at jeg var meget blød.

Jeg håber, at hun vil foretage en hindeløsning og at vi så kan have lillebassen ude og få en funktionsdygtig mor igen.

Ville æææææælske at høre solskinshistorier om hindeløsning efter terminen! Nogen?

Ej jeg krydser ihvertfald fingre for at der snart sker noget. Det gør bare så ondt og generer når det hele presser ned i bækkenet.
I har da også lige trip, trap træsko du skal tage dig af.

Anmeld

15. august 2013

hekran

Julie F skriver:

Ej jeg krydser ihvertfald fingre for at der snart sker noget. Det gør bare så ondt og generer når det hele presser ned i bækkenet.
I har da også lige trip, trap træsko du skal tage dig af.

Tusind tak Ja, nu må han meget gerne komme. Hindeløsning eller ej. Ved jo godt, at han er her inden er vist stykke tid, men ventetiden synes bare så lang, når man er besværet!

Anmeld

15. august 2013

Trekløver(:

hekran skriver:

for at der meget snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.