Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2013

Malthe2010

Jeg har fået tid til hindeløsning på onsdag, men har ikke rigtig nogen forestilling om hvad det indebære 

Vil i der har prøvet det, fortælle om jeres oplevelse omkring dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Baby2010/2013

Hejsa

Jeg fik det gjort ved begge mine børn. På den første hjalp det ikke, men ved nr to gik jeg igang dagen efter.

Det kan godt være ubehagetligt og gøre lidt ondt, da de jo løsner hinden fra det nederste af livmorvæggen(staves), altså ved udgangen, og lidt efter kan du godt opleve at du bløder lidt. Men du mærker ingen smerter eller ubehag derefter, det gjorde jeg i hvert fald ikke

Men jeg håber det virker for dig, og at baby snart kommer til verden!

Anmeld

15. august 2013

Malthe2010

Baby2010/2013 skriver:

Hejsa

Jeg fik det gjort ved begge mine børn. På den første hjalp det ikke, men ved nr to gik jeg igang dagen efter.

Det kan godt være ubehagetligt og gøre lidt ondt, da de jo løsner hinden fra det nederste af livmorvæggen(staves), altså ved udgangen, og lidt efter kan du godt opleve at du bløder lidt. Men du mærker ingen smerter eller ubehag derefter, det gjorde jeg i hvert fald ikke

Tak for svar 

Jeg satser på det virker (og gerne lidt hurtigt) men må nok hellere skrue lidt ned for forventningerne 

Anmeld

15. august 2013

Monski

Malthe2010 skriver:

Jeg har fået tid til hindeløsning på onsdag, men har ikke rigtig nogen forestilling om hvad det indebære 

Jeg fik det gjort med Anthon, jeg synes for at være ærlig at det gjorde rimelig ondt, føltes lidt ligesom en ve, men det er overstået på få sekunder og så har man det helt fint
Min fødsel gik igang 10 timer efter

Anmeld

15. august 2013

Malthe2010

Monski skriver:

Jeg fik det gjort med Anthon, jeg synes for at være ærlig at det gjorde rimelig ondt, føltes lidt ligesom en ve, men det er overstået på få sekunder og så har man det helt fint
Min fødsel gik igang 10 timer efter

Det var dejlig "hurtigt" virkning 

Tak for svart!

Anmeld

15. august 2013

hekran

Baby2010/2013 skriver:

Hejsa

Må jeg lige høre mere! Jeg har en tid til jordemoder om en time og er gået to dage over tid, så jeg håber på, at hun kan sætte noget i gang. Hvor langt var du henne, da du fik det lavet?

Anmeld

15. august 2013

Malthe2010

hekran skriver:

Må jeg lige høre mere! Jeg har en tid til jordemoder om en time og er gået to dage over tid, så jeg håber på, at hun kan sætte noget i gang. Hvor langt var du henne, da du fik det lavet?

Når jeg får lavet min er jeg "kun" 38+0 - så tror de laver på "alle" i slutningen 

Anmeld

15. august 2013

FrkZier

Malthe2010 skriver:

det gjorde hammer nas og jeg gik ikke i fødsel af det

Anmeld

15. august 2013

MissTas

Malthe2010 skriver:

om det hjælper eller ej afhænger helt af hvor modnet man er dernede på det tidspunkt hvor hindeløsningen foretages. er der stadig flere cm livmoderhals tilbage, så har det nok ikke den store effekt.. jeg havde 1-2 cm tilbage da jeg fik det lavet og det hjalp ikke..

jeg fik lavet hindeløsning 2 gange indenfor den samme uge, det gjorde pokkers ondt, blødte bagefter og det hjalp ikke.. blev sat i gang 1,5 uge efter med stikpiller. Håber det hjælper for dig

Anmeld

15. august 2013

Holbæktrunten

Malthe2010 skriver:

Fik også en ved første graviditet - uden effekt... Blev sat i gang med skrappere midler 2 dage efter, og først 6 dage efter hindeløsning og 4 dage med div igangsættelsesforsøg kom han ud...

Men synes ikke det gjorde voldsomt ondt at få lavet hindeløsning - lidt ubehageligt, ja... Og blødte lidt efterfølgende. Men ellers ingen reaktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.