Hvordan foregår det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. august 2013

Sabone

Halløj piger

Bare sådan af ren nysgerrighed.. Hvordan foregår en borgerlig vielse?

Giver man hinanden ringe på ligesom i kirken eller?

Har man en brudebuket? 

Hvad bliver der sagt?

Ved godt, at der sikkert er mange måder at gøre det på, men hvordan har I gjort det? 

Hav en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

janne1986

Jeg fik en lille fin buket af min mand, vi fik en folder hvor der stod hvad han læste op, vi havde ringene ,ed og udvekslede dem i ceremonien..... Og derefter kyssede vi og fik et glas et eller andet... Husker egentlig ik hvad...  (Pinligt)

Anmeld

15. august 2013

Sabone

janne1986 skriver:

Jeg fik en lille fin buket af min mand, vi fik en folder hvor der stod hvad han læste op, vi havde ringene ,ed og udvekslede dem i ceremonien..... Og derefter kyssede vi og fik et glas et eller andet... Husker egentlig ik hvad...  (Pinligt)

Blev det gjort på en okay romantik måde ellers følte I bare, at det skulle overstås?

Anmeld

15. august 2013

Karla

Sabone skriver:

Halløj piger

Bare sådan af ren nysgerrighed.. Hvordan foregår en borgerlig vielse?

Giver man hinanden ringe på ligesom i kirken eller?

Har man en brudebuket? 

Hvad bliver der sagt?

Ved godt, at der sikkert er mange måder at gøre det på, men hvordan har I gjort det? 

Hav en dejlig dag

Vi blev viet borgerligt i 2011.

Vi kom ind i et lokale, hvor der var et fint hvidt bord, 2 stole på den ene side og så en stol til hende der skulle vie os på den anden side. Bagved var der stillet nogle stole op til de vidner (familie og venner) som vi havde med. Vi startede med at stå op, hvor hun læste en sangtekst op, som hun syntes var passenede. Derefter spurgte hun om vi ville have hinanden, og efter vi havde sagt ja, satte vi os ned. Her fik vi givet hinanden ringe på, og derefter skulle der skrives under på nogle papirer, hvor vidnerne også skulle skrive under. Derefter var det overstået

Jeg havde en lille brudebuket med, som jeg fik af min svigermor (vi blev viet samme dag, som jeg blev student, og det var den blomst jeg fik af hende efter endt eksamen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.