Professionelle mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I hvilken uge blev i fotograferet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.275 visninger
13 svar
6 synes godt om
14. august 2013

NovemberBaby2013

Hej piger. Manden og jeg vil gerne have foreviget maven med prinsessen, og vi skal derfor til gravid fotografering

Spørgsmålet er nu, hvilken uge skal det gøres i? Jeg er i uge 24+2 nu og regner med at få dem taget når jeg er omkring 30/32 uger, men er alligevel i tvivl, om det er for tidligt.. Jeg vil jo gerne have stor strutmave, men vil heller ikke 'komme for sent' i den forstand af at jeg er sunket .

Så piger, jer der har været til professionel fotografering, hvilken uge var i, i da de blev taget? Skriv gerne hvornår jeres maver begyndte at synke .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Kamulla

jeg siger fra uge 31-35 får man de bedste billeder.. maven er flot stor og man er ikke helt en flodhest endnu.. men har haft 2 smukke højgravide på besøg

Anmeld

14. august 2013

PernilleogLouis

Jeg fik det gjort i uge 37

Anmeld

14. august 2013

NovemberBaby2013

Kamulla skriver:

jeg siger fra uge 31-35 får man de bedste billeder.. maven er flot stor og man er ikke helt en flodhest endnu.. men har haft 2 smukke højgravide på besøg

Har kigget på dine billeder, det er du jo super dygtig til! Hvad tager du for gravid foto? . -Og tager du nyfødt (7-21 dage) & (månedsbilleder i løbet af et år) af baby?

Anmeld

14. august 2013

NovemberBaby2013

PernilleogLouis skriver:

Jeg fik det gjort i uge 37

-Og du var ikke sunket eller noget? Synes det lyder sent

Anmeld

14. august 2013

Kamulla

DecemberBaby2013 skriver:

Har kigget på dine billeder, det er du jo super dygtig til! Hvad tager du for gravid foto? . -Og tager du nyfødt (7-21 dage) & (månedsbilleder i løbet af et år) af baby?

tak... de seneste 2 graviditets fotograferinger er dog ikke på da de ikke ønskede at komme på nettet.. det respekterer jeg.. men ÅRH jeg syntes de er fede og jeg har rykket mig langt siden jeg startede på det... 

skriv en PM så ser vi på det

Anmeld

14. august 2013

PernilleogLouis

-Og du var ikke sunket eller noget? Synes det lyder sent

så sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

NovemberBaby2013

Det ser ikke helt professionelt ud, men du har en flot mave

Anmeld

15. august 2013

2babygirls

Hej piger. Manden og jeg vil gerne have foreviget maven med prinsessen, og vi skal derfor til gravid fotografering

Spørgsmålet er nu, hvilken uge skal det gøres i? Jeg er i uge 24+2 nu og regner med at få dem taget når jeg er omkring 30/32 uger, men er alligevel i tvivl, om det er for tidligt.. Jeg vil jo gerne have stor strutmave, men vil heller ikke 'komme for sent' i den forstand af at jeg er sunket .

Så piger, jer der har været til professionel fotografering, hvilken uge var i, i da de blev taget? Skriv gerne hvornår jeres maver begyndte at synke .

Første gang var i uge 32+ og 2. gang var i uge 38+

Mit profil billede er fra anden gang

Anmeld

15. august 2013

PernilleogLouis

Det ser ikke helt professionelt ud, men du har en flot mave

det skal jeg sige videre til fotografen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.