Barsel hva tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Mick

Go aften.

Jeg er en af de fædre der virkelig tænker på at ta en seriøs barsel næste år, når vores lille ny kommer til verden. Jeg syntes godt nok at der er mange ting der skal gå op, især det med arbejde og uddannelse skal passe ind, men hva med jer der ude ? tænker i på at ta barsel? eller har i været det og hvordan var det ? 

og til jer der ikke tænker på det hvorfor endelig ikke ? 

ha en dejlig aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Lykke:)

Mick skriver:

Go aften.

Jeg er en af de fædre der virkelig tænker på at ta en seriøs barsel næste år, når vores lille ny kommer til verden. Jeg syntes godt nok at der er mange ting der skal gå op, især det med arbejde og uddannelse skal passe ind, men hva med jer der ude ? tænker i på at ta barsel? eller har i været det og hvordan var det ? 

ha en dejlig aften 

Vil lige svare på min kærestes vegne - han tager ingen barsel da han starter på uddannelse her den 20 august, og hele december måned - hvor vores lille mand gerne skulle komme - er eksamens/ferie tid. Han er dog allerede blevet lovet, at hans eksamen bliver den aller første, så han har ferie sammen med mig og forhåbentlig inden den lille kommer

Anmeld

15. august 2013

Chili

Mick skriver:

Go aften.

ha en dejlig aften 

Jeg vil også lige svare
Min mand har haft 4 måneders barsel og det har været så dejligt for os alle sammen
Jeg synes det skønt når mænd tager barsel

Anmeld

15. august 2013

AnnaK89

Min mand tog 6 mdrs barsel - det var primært fordi, at jeg skulle starte i skole, ellers ville han ikke have taget barsel så lang tid.

Anmeld

15. august 2013

ano14316

Min kæreste tog 3 mdr barsel, da han erunderb uddannelse så for at det kunne løbe rundt økonomisk var det bedst sådan...
Men det var ikke rigtig godt, jeg ville så gerne gå hjemme og han kunne ikke holde ud at gå hjemme så længe.
Så næste gang vil han kun have én måned + de 14 dage efter fødslen selvfølgelig..

Anmeld

15. august 2013

Mick

ej hvor lyder det lækkert at så mange andre mænd også har tager barsel, jeg håber virkelig på at jeg har mulighed for at ta min 1 mdr + de 14 dage :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.