Jaa... Måske... + pregnology.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Mila

Jeg tror faktisk at mit trætheds-syndrom i forbindelse med graviditeten er ved at være væk... Lur mig om jeg ikke har sluppet for at tage en morfar midt på dagen..
Altså enten er det fordi jeg har været hjemme siden mandag og bare har slappet helt af.. eller så er det fordi jeg er ved at være ovre endnu en belastende gene... SÅ FEDT...  I kan nok hører at jeg tror det er det sidste ikke???

Nu mangler der bar lige at manden kommer hjem med indkøbene så vi kan få lidt i maven.. Er så sulten..

Nå men ville bare lige dele det med jer, og håber at der er andre som jeg, der er ved at slippe af med nogen af de ting der følger med det at være gravid...

Jeg ved ikke om i kender den side, men den er ret fed at følge med på hvad angår spiren/spirrene inde i maven, der er billeder osv.. Prøv at tjekke den ud..
Fil den inde på en anden terminsgruppe jeg er med i...

Mila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

3rollinger

Hej Mila

Dejligt at traetheden er forsvundet. Det er ikke fedt den foelelse af at vaere fuldkommen udtoemt for energi.

Hvis det er den feature med at foelge med i barnets udvikling uge for uge og se billeder, saa er den skam ogsaa her:

https://www.baby.dk/videnom/6p6/barnets-udvikling-barnets-udvikling.aspx

Knus
Trine

Anmeld

15. juli 2009

3rollinger

Ahh, det er den der pregnology.com du mener . Troede du mente en anden side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.