26+5.
Jeg er 17 år og venter mig en dejlig lille dreng med termin D.18. November.
Selvom jeg er flere uger over halvvejs, kan man stadig ikke se at jeg skulle forestille at være gravid når jeg har tøj på. Det er selvfølgelig rart, at jeg stadig kan passe det meste af mit tøj, og at jeg ikke døjer med ondt i ryggen, vand eller andet, pga. En stor mavse. (Endnu) men når nu man er gravid ville man da gerne have en flot rund mave at vise frem. Jeg hører tit at det er utroligt at jeg er så langt henne med sådan en lille mave, men får også meget ros for den. Selvom der ikke er så meget. De gravide med store maver siger at jeg skal nyde min lille mave imens den er der, for det bliver et helvede når man ikke kan sove om natten osv pga. maven. Men jeg kan du kirke lade være med at misunde en flot rund mave, når jeg mest selv ligner en der 'bare har taget på' i forhold til min mave før. Det er nu også rigtig sjovt, at når der er så lidt på maven, ser og mærker man ham enormt tydeligt, og det ligner næsten han er på vej ud af maveskinnet. Man kan ofte se hvor og hvordan han ligger, og med hænderne mærke hovede og kropsform osv. Og maven hopper jo helt sindssygt!
Jeg ville da hører. Fra både store og små maver, hvordan jeres maver har udviklet sig. Var i store fra startesmåleet hvornår kom maven? Og hvad foretrækker i eller ville foretrække. En lille eller en stor gravid mave? :-)
Lad mig endelig hører en masse fra jer 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld