Meget livlig basse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. august 2013

Bell'star

Jeg har som overskriften lyder lige pt en virkelig livlig baby i Maven.. Faktisk så livlig, at jeg er begyndt at være lidt nervøs..

er i dag 39+6, og går altså bare og venter på at baby vil ud. Har hele tiden mærket baby som jeg skulle, og han har selvfølgelig før været meget aktiv, i længere perioder af gangen.. 

Men nu har han i flere timer nærmest uafbrudt møflet rundt med temmelig voldsomme bevægelser, der virker helt unaturligt i forhold til Hans normale livlige perioder..

Mit spørgsmål er nu, om dette evt. Kan være tegn på at han gør sig klar på fødsel 

samt om det lyder helt hen i vejret, at være bekymret over FOR meget liv i maven!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

channie-g

Bell'star skriver:

Jeg har som overskriften lyder lige pt en virkelig livlig baby i Maven.. Faktisk så livlig, at jeg er begyndt at være lidt nervøs..

er i dag 39+6, og går altså bare og venter på at baby vil ud. Har hele tiden mærket baby som jeg skulle, og han har selvfølgelig før været meget aktiv, i længere perioder af gangen.. 

Men nu har han i flere timer nærmest uafbrudt møflet rundt med temmelig voldsomme bevægelser, der virker helt unaturligt i forhold til Hans normale livlige perioder..

Mit spørgsmål er nu, om dette evt. Kan være tegn på at han gør sig klar på fødsel 

samt om det lyder helt hen i vejret, at være bekymret over FOR meget liv i maven!? 

Min erfaring er at de bliver mere stille der inde men det kan vel være forskelligt... HelD og lykke :-) 

Anmeld

14. august 2013

Bell'star

channie-g skriver:

Min erfaring er at de bliver mere stille der inde men det kan vel være forskelligt... HelD og lykke :-) 

Ja, det har jeg nemlig også hørt, netop derfor man godt kan blive lidt bekymret over al den aktivitet - lig stille bebs, og kom ud og møf rundt i stedet! 

Anmeld

14. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her møflede alberte også for vildt rundt, nærmest indtil 5-6 timer før fødslen. Jeg blev så godt nok sat igang! Vh stine

Anmeld

14. august 2013

Bell'star

StineW79 skriver:

Her møflede alberte også for vildt rundt, nærmest indtil 5-6 timer før fødslen. Jeg blev så godt nok sat igang! Vh stine

Godt nok, så det er nok som det skal være - det er heldigvis stilnet lidt  af igen nu, så håber på at følge dit eksempel og kun have 5 -6 timer igen!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.