Nogen der ved..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Charlie

Hej piger,
vi er så småt ved at tænke på nr. 2. I den forbindelse er der dukket et spørgsmål op i mit hoved, som jeg håber ngen af jer måske kan svare på :)
Jeg har fået en spiral, en alm. en, ikke en hormonspiral. Når jeg får den fjernet, er det så en god ide at holde en pause, altså så vi ikke forsøger at gøre mig gravid i x antal måneder efter? Jeg tænker bare at det måske er en meget god ide at give livmoderen lidt ro efter fjernelsen i f.eks. den måned/cyklus, hvor den er blevet fjernet, så vi først forsøger efter den efterfølgende mens? Nogen der ved det? Jeg har prøvet at søge på nettet, men kan ikke rigtigt finde noget om emnet..

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa har ca samlagt været på nået i 7-8 år haft p-piller,spiral,nuvaring og nu p-sprøjte (ja lige - de mdr jeg prøve af bleve gravid og var gravid+ amme)..hver gang har jeg lige giv mens en chace for af komme en gang til 3...ikke fordi man skal for man siger jo man kan klø på lige efter men mere fordi så man hved første mens dag i ens termin den er jo rar af vide... da jeg fik taget min spiral ud i 97 der bombom gravid første hug viste det bare ikke før jeg var 11 uger henne og midste for 2 gang(3 Gravidite) da jeg var 13+1 .. Så efter jeg har haft p-piller spiral osv sov + 3 sa,2 ma og en abortden.
Har jeg altid skrive 1 mens dag og sidste mens dag ned.Jeg har så altid vente på bare lige 1 mens dag efter stop på p-piller,sprial osv osgå i gange med baby..*SS*
Men efter jeg fik taget sprial ud bløde jeg en del samme dag og til dagen efter så 3 dags plæt men det kunne godt ske sagde gynækologen der tog den ud også mens ingen for max 6 uger men min kom ikke..
men kort sagt.jeg ville lige vente hvis jeg var dig til bare efter 1 mens dag men sker det du blever gravid så sker det jo hvis det er nu her tænker jeg også så er det jo fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.