Gravid og have to katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
9 svar
2 synes godt om
14. august 2013

thomas bs

Hej ville lige høre omkring det med have to katte imens min kæreste er gravid. Er det godt at have to inde katte rende rundt med en gravid? Og hvordan med når barnet kommer. Mener have hørt det ikke skulle være sundt for den lille? Håber nogle kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Sander&Vitus-Mor

thomas bs skriver:

Hej ville lige høre omkring det med have to katte imens min kæreste er gravid. Er det godt at have to inde katte rende rundt med en gravid? Og hvordan med når barnet kommer. Mener have hørt det ikke skulle være sundt for den lille? Håber nogle kan hjælpe lidt

http://www.netbaby.dk/show.asp?ID=415

Anmeld

14. august 2013

...,

Der sker absolut ingenting ved at have katte.. Det eneste man som gravid skal tænke på er at man skal bruge handsker ved tømning af kattebakken, eller også kan du jo gøre det

Anmeld

14. august 2013

B&J

katte er dejlige og hyggeligt når man har en baby

det eneste er din kæreste skal helst ikke skifte katte bakke ellers nyd jeres katte

Anmeld

14. august 2013

thomas bs

Tak for de hurtige svar

Anmeld

14. august 2013

Team Putte

thomas bs skriver:

der er ingen fare for hverken kæreste eller barn når det er inde katte de kan overføre orm og taxoplasmose også kaldet haresyge som er farligt når man er gravid, men det er noget de får fra vilde dyr eller døde dyr de spiser, og det gør inde katte jo ikke man skal være opmærksom på katte godt kan li at putte varmt så man skal holde øje med de ikke ligger sig i barnevogn eller seng hos bebs ellers ingen problemer

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

thomas bs skriver:

der er intet galt i at have katte når det er

det eneste i skal være opmørksomme på når bebs kommer er at katte godt kan lige varme, og et spædbarn er normalt altid varmt derfor kan de godt finde på at hoppe i liften MEN det er noget i kan lære dem fra

Anmeld

14. august 2013

Clisolka

Jeg vil sige som de andre - intet problem i at have 2 katte imens din kæreste er gravid  Det i skal være opmærksom på er skift af kattebakken 

Når baby kommer er kattene ret gode til at gemme sig i lift eller barnevognen (det gjorde hunkattene herhjemme en gang). Vær opmærksom på at de ikke hopper ned og lægger sig ved baby  Det har mine 2 hunkatte ikke prøvet på (endnu), da de er bange for en snart 3-årig 

Anmeld

14. august 2013

MortilElias2010

Og det bedste dyr at anskaffe sig er rent faktisk blandt andet katte, med børn i huset har forskning vist i og med at kroppen bliver immun overfor diverse allegier og bliver modstandskraftig senere hen i livet 

Anmeld

14. august 2013

thomas bs

Tak igen for alle de gode svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.