Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg er gravid i 10+5 og tænkte på, er det normalt at man ikke kan mærke noget hvis man presser ned mod bækkenet?
Her tænker jeg at mærke noget hårdt eller?

Ved ik, synes bare ikke at jeg føler mig helt vildt gravid

Andre der havde/har det sådan?

Da jeg var 6+6 fik jeg en tryghedsscanning, da jeg har aborteret før, og der var der hjerteblink..

Og jeg har begyndende bækkenløsning

Men alligevel føler jeg mig ik gravid :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg er gravid i 10+5 og tænkte på, er det normalt at man ikke kan mærke noget hvis man presser ned mod bækkenet?

Da jeg var 6+6 fik jeg en tryghedsscanning, da jeg har aborteret før, og der var der hjerteblink..

hvordan føles det at være gravid??

siger sådan fordi jeg kan altså stadig godt her i uge 28 komme til at glemme at jeg er gravid, trods stor mave og en aktiv bebs.

nu jeg godt nok overvægtig, men kunne ikke selv mærke livmoderen /bolden inde i maven før uge 14-15 stykker. så ja tænker det helt normalt.

så slap bare helt af, og heldvis er der ikke så længe til nakkefolds scanningen, så får man ofte lidt mere ro på sig selv igen, og troen på at der nok skal komme en baby ud i sidste ende

Anmeld

14. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger..

Det er slet ikke alle der kan mærke livmoderen nede over skambenet, og mener heller ikke du burde kunne mærke den før 12+ (??)

Jeg følte mig heller ikke gravid før jeg fik mave, kun sjældne gange når jeg havde kvalme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.