Anonym skriver:
Hej.
Jeg har lige været til lægen grundet jeg bløder efter sex, da lægen undersøgte mig begyndte jeg også at bløde meget.
Hun siger at hun ikk synes at det ligner celle forandringer men kan de se det ? Jeg fik hende til at tag en prøve.
hun sagde det kunne være en polyp, er der nogen som har haft det eller kender til det ?
Jeg får først svar om 2 uger på min celle prøve og jeg skal ha tid hos en gynækolog snarest.
Nu er jeg da lidt bekymret :/
god dag derude 
Jeg vil også mene du skal se at komme til en gynækolog - de ved trods alt mere om understellet end den alment praktiserende læge...
Har selv haft problemer med blødning efter sex - og var til gynækolog. Der var ingenting, andet end at p-piller måske gjorde livmoderhalsen mere sart og derfor nemmere kom til at bløde- og så mente hun at vi måske gik lidt for vild til den for hurtigt. Det passer nok meget godt, for i de perioder det har været aktuelt, har det været med ny og veludrustet partner.
Efter noget tid har det dog været som om at min krop tilpassede mig, og der gik længere mellem blødningerne forekom.
Efter jeg fødte blødte jeg også engang imellem lidt efter sex - sådan 9-12 mdr efter. Men fik at vide det var eftervirkninger fra graviditeten. Gik dom sagt væk igen.
Håber du måske kunne bruge mine oplevelser til noget - koldt vand i blodet
Anmeld