Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lille-mor-93 skriver: Er idag 39+6 meeeen har absolut ingen tegn overhovedet på at der snart skal ske noget! øv øv øv . Min krop driller mig, så har jeg mens smerter og tror det er opstart til noget, men så forsvinder de igen, og bliver væk...Jeg ender desværre nok med at gå over termin -Underligt nok er mine smerter i mit bækken slet ikke så slemme længere, nu føler jeg mig bare mere tung Nogle herinde som blev overrasket ? jeg mener, at i intet mærkede til før vandet gik eller veer tog til? fortæl endelig
Er idag 39+6 meeeen har absolut ingen tegn overhovedet på at der snart skal ske noget! øv øv øv . Min krop driller mig, så har jeg mens smerter og tror det er opstart til noget, men så forsvinder de igen, og bliver væk...Jeg ender desværre nok med at gå over termin -Underligt nok er mine smerter i mit bækken slet ikke så slemme længere, nu føler jeg mig bare mere tung Nogle herinde som blev overrasket ? jeg mener, at i intet mærkede til før vandet gik eller veer tog til? fortæl endelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lille-mor-93 skriver: Ikke engang slimproppen har jeg set endnu i 37.uge ! lækkert !!
Ikke engang slimproppen har jeg set endnu i 37.uge ! lækkert !!
Det er Heller ikke alle der får lov at opleve den, men ud skal han altså nok komme, det er jo efterhånden bare ved at være et sprøgsmål om tid ;-)
Sliproppen opdagede jeg ikke, men 38+6 gik vandet, og samtidigt kom tegnblødningen. Så der kan hurtigt ske noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128