Autostol til dukken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Hjaltesmor

Min søn ønsker sig brændende en autostol til sin dukke. Han er  ved at spare op til den (sætter kryser hver gang han har lagt sit vasketøj på plads. Når der er nok krydser, får han "løn" så han kan købe den.)

Imellemtiden kan jeg jo så lede efter en, der virker ok i kvaliteten og til at holde ud at se på. Kender nogle til andre end de (i mine øjne) lyserøde, plastikskrammel autostole fra New born?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

modesty

Hjaltesmor skriver:

Min søn ønsker sig brændende en autostol til sin dukke. Han er  ved at spare op til den (sætter kryser hver gang han har lagt sit vasketøj på plads. Når der er nok krydser, får han "løn" så han kan købe den.)

Imellemtiden kan jeg jo så lede efter en, der virker ok i kvaliteten og til at holde ud at se på. Kender nogle til andre end de (i mine øjne) lyserøde, plastikskrammel autostole fra New born?

En hurtig googlesøgning viser en masse lyserødt skrammel, men der er da lidt at vælge imellem. 

https://www.google.dk/search?q=autostol+dukke&oq=autostol+dukke&aqs=chrome.0.69i57j69i60j0j69i62l2.4311j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anmeld

14. august 2013

Hjaltesmor

Ja den google-søgninghar jeg også selv haft lavet.

Det samme med dba, QXL, Trendsales og guloggratis.

Enten er det noget, der bestemt ikke er vores stil (det jeg kalder lyserødt skrammel ) eller også ser der ret gammelt og slidt ud.

Det var derfor, jeg spørger her, om nogle kender til alternativer til det lysrøde skrammel.

Det kan være, jeg ender med at købe noget "lyserødt skrammel" og syer et nyt betræk til, så den kan passe bedre til noget, jeg kan holde ud at se på. Så må det holde, så længe det holder. )

Anmeld

14. august 2013

Billemyre

Hjaltesmor skriver:

Ja den google-søgninghar jeg også selv haft lavet.

Det samme med dba, QXL, Trendsales og guloggratis.

Enten er det noget, der bestemt ikke er vores stil (det jeg kalder lyserødt skrammel ) eller også ser der ret gammelt og slidt ud.

Det var derfor, jeg spørger her, om nogle kender til alternativer til det lysrøde skrammel.

Det kan være, jeg ender med at købe noget "lyserødt skrammel" og syer et nyt betræk til, så den kan passe bedre til noget, jeg kan holde ud at se på. Så må det holde, så længe det holder. )

Hvis man kan sy (det kan jeg ikke, hehe), lyder det bestemt som en rigtig fin idé!

Håber, sønnen bliver glad for den

Anmeld

15. august 2013

Hjaltesmor

Det kan jeg heller ikke. Slet ikke.

Men svigermor kan frembringe det meste og er ikke svær at overtale, når barnebarnet spørger. ) Så det bliver nok løsningen. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.