2. JM besøg, hvornår?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. august 2013

AMtrier

Hej de damer

Jeg var ved JM for nogle dage siden (15+6) og vi skulle planlægge et nyt besøg. jeg fik en tid i november????

der er jeg i uge 30?

er det ikke sent at have 2. JM besøg?
alle steder jeg læser står der jeg også skal i uge 21?
er forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Karla

AMtrier skriver:

Hej de damer

Jeg var ved JM for nogle dage siden (15+6) og vi skulle planlægge et nyt besøg. jeg fik en tid i november????

der er jeg i uge 30?

er forvirret

Det lyder lidt sent
Jeg har fået sådan en bog fra jordemoderen, hvor man kan læse om hvornår man skal til de forskellige besøg, og hvad det handler om. Der står der også, at andet jordemoderbesøg er i uge 21. Jeg var selv til mit i uge 23, grundet ferie.

Mon ikke der er sket en fejl?

Anmeld

13. august 2013

AMtrier

Karla skriver:

Det lyder lidt sent
Jeg har fået sådan en bog fra jordemoderen, hvor man kan læse om hvornår man skal til de forskellige besøg, og hvad det handler om. Der står der også, at andet jordemoderbesøg er i uge 21. Jeg var selv til mit i uge 23, grundet ferie.

Mon ikke der er sket en fejl?

der må næsten være sket en fejl så :/
i de bøger og foldere jeg har står der også uge 21 og 29 :/

Anmeld

13. august 2013

Frejsmor

Når man har født før, så mener jeg ikke der er helt så mange JM-samtaler, som når man er 1. gangs fødende..

Mit 2. JM-besøg var i uge 29..

Anmeld

14. august 2013

Bettina90

Frejsmor skriver:

Når man har født før, så mener jeg ikke der er helt så mange JM-samtaler, som når man er 1. gangs fødende..

Mit 2. JM-besøg var i uge 29..

Jeg er 1. gangs fødende, og til min 2. samtale kommer jeg også til at være omkring uge 29, mener jeg det er.

Anmeld

14. august 2013

mrhl

Jeg var til første jm besøg ca uge 15 og skal også først igen når jeg er i uge 28. Synes også det lyder sent, men hsr nu ikke stillet spørgsmålstegn ved det, da jeg regnede med at hun vel har tjek på hvornår jeg skal..... Jeg ved det jo ikke ;-)

Anmeld

14. august 2013

SKbaby

AMtrier skriver:

Hej de damer

der er jeg i uge 30?

er forvirret

Hej.

Jeg er 1. gangsfødende og mit første jordmoderbesøg lå i 19. uge og mit andet jordmoderbesøg kommer til at ligge i 29. uge, så det kan sagtens passe, at du først skal afsted igen i uge 30.

Tror det afhænger meget af hvor i landet man bor. Nogle kommer oftere afsted end andre.

Anmeld

14. august 2013

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn var jeg til 2. jm i uge 21.
Denne gang var jeg i uge 30.

Anmeld

14. august 2013

Annemette07

AMtrier skriver:

Hej de damer

der er jeg i uge 30?

er forvirret

Jeg var til 2. Jordemoderbesøg i torsdags hvor jeg var 29+3 så lyder meget rigtig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.