Flyve med væske i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.379 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. august 2013

LSM

Vores søn har idag fået konstateret væske i mellemøret.
Vi skal ud og flyve på lørdag, så ville lige høre nogle af jer kloge kvinder har tips og erfaringer til hvad man kan gøre for at mindske ubehaget for vores lille søn under turen
Han er lige blevet et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

LSM

LSM skriver:

Vi skal ud og flyve på lørdag, så ville lige høre nogle af jer kloge kvinder har tips og erfaringer til hvad man kan gøre for at mindske ubehaget for vores lille søn under turen
Han er lige blevet et år

Slet ingen der vil dele erfaringer ?

Anmeld

14. august 2013

Mussen2

Tager han flaske? Så lad ham drikke under op og nedstigning så han kan trykuligne. Ellers tror jeg, jeg ville have npget panodil som jeg ville give ham umiddelbart ind I skal afsted. Selvfølgelig vurdere om det er nødvendigt

Anmeld

14. august 2013

Klumpe-dumpe

LSM skriver:

Han er lige blevet et år

Min datter fik lagt dræn samme dag vi skulle flyve pga væske. Hendes ørelæge ville ikke lade hende flyve med det, da det ville blive for smertefuldt. Ved den læge der gav jer diagnosen at I skal flyve lørdag?

Anmeld

15. august 2013

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Tager han flaske? Så lad ham drikke under op og nedstigning så han kan trykuligne. Ellers tror jeg, jeg ville have npget panodil som jeg ville give ham umiddelbart ind I skal afsted. Selvfølgelig vurdere om det er nødvendigt

Jeg tror netop ikke han vil kunne trykudligne når der er væske i ørerne. Væsken er der jo fordi det eustatiske rør er stoppet.

Anmeld

15. august 2013

MyLittleBaby

LSM skriver:

Han er lige blevet et år

Jeg har haft bøvl med mine ører altid, bla med væske i ørerne, og de gange jeg har fløjet har jeg aldrig kunne mærke de dersens propper som alle andre snakker om  Men jeg kan huske at på min første flyvetur som seks årig, der kværnede jeg en halv pakke tuggegummi da vi skulle lette, og jeg mærkede intet. Da havde jeg kun dræn i det ene øre, da det andet var faldet ud igen.

Jeg håber ikke at han mærker noget, for ondt i ørerne er bare ikke sjovt.

God tur 

Anmeld

15. august 2013

LSM

Mussen2 skriver:

Tak for svar vi må prøve med flaske og lidt panodil og håbe det tager det værste

Anmeld

15. august 2013

LSM

Ariel skriver:

Min datter fik lagt dræn samme dag vi skulle flyve pga væske. Hendes ørelæge ville ikke lade hende flyve med det, da det ville blive for smertefuldt. Ved den læge der gav jer diagnosen at I skal flyve lørdag?

Ja det ved hun godt , nævnte det for hende men hun sagde det ikke var noget problem :s

Anmeld

15. august 2013

LSM

MyLittleBaby skriver:

Jeg har haft bøvl med mine ører altid, bla med væske i ørerne, og de gange jeg har fløjet har jeg aldrig kunne mærke de dersens propper som alle andre snakker om  Men jeg kan huske at på min første flyvetur som seks årig, der kværnede jeg en halv pakke tuggegummi da vi skulle lette, og jeg mærkede intet. Da havde jeg kun dræn i det ene øre, da det andet var faldet ud igen.

Jeg håber ikke at han mærker noget, for ondt i ørerne er bare ikke sjovt.

God tur 

Tak for svar jamen så håber jeg han er lige så heldig som dig ikke at mærke noget tusind tak ja vi håber på det bliver en god tur er lidt nervøs for hvordan flyveturen kommer til at gå åh ha

Anmeld

15. august 2013

Klumpe-dumpe

LSM skriver:

Ja det ved hun godt , nævnte det for hende men hun sagde det ikke var noget problem :s

Det håber jeg da hun ret i god ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.