fødselsdag hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2013

ano14316

Hej...
Jeg har virkelig brug for nogen gode idéer..
Når vi samler vores forældre, bedste forældre og søskende bliver vi 25 mennesker. Vi bor på 50 kvm. Og skal holde 2 års fødselsdag til oktober... Hvordan gør vi lige det... Jeg synes ikke at sådan nogen fælleslokaler i boligforeninger er så upersonlige, så det har jeg ikke så meget lyst til... Nogen der har nogen gode bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

De3Guldklumper

ano14316 skriver:

Hej...
Jeg har virkelig brug for nogen gode idéer..
Når vi samler vores forældre, bedste forældre og søskende bliver vi 25 mennesker. Vi bor på 50 kvm. Og skal holde 2 års fødselsdag til oktober... Hvordan gør vi lige det... Jeg synes ikke at sådan nogen fælleslokaler i boligforeninger er så upersonlige, så det har jeg ikke så meget lyst til... Nogen der har nogen gode bud?

Rydder gulvet i stuen og dækker op på tæpper på gulvet

Eller deler det op i to så længe i ikke har mere plads ?

Anmeld

13. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi deler det op synes ikke det er hyggeligt at være SÅ mange på så lidt plads. Fint nok at sidde tæt, men det kan også blive for træls

Anmeld

13. august 2013

ano14316

Pylle3 skriver:

Rydder gulvet i stuen og dækker op på tæpper på gulvet

Eller deler det op i to så længe i ikke har mere plads ?

Der er simpelthen ikke plads til så mange her.. men ideen er sådan ser super god...
Jeg vil bare så gerne holde det sammen, ellers bliver der løsningen...

Anmeld

14. august 2013

Billemyre

Kan I evt. holde det hos bedsteforældrene, eller nogle af de andre gæster, med mere plads jer?
Det har vi gjort et par gange her. Godt nok ikke lige med børnefødselsdag, men med min egen, når jeg gerne ville ha' både min egen og svigerfamilien med

Mine forældre har nemlig et stort hus, og så kommer vi nogle timer før gæsterne er inviteret, og medbringer selvfølgelig mad (hvis ikke det  laves på stedet), drikke og evt. service og pynt.

Anmeld

14. august 2013

ano14316

Billemyre skriver:

Kan I evt. holde det hos bedsteforældrene, eller nogle af de andre gæster, med mere plads jer?
Det har vi gjort et par gange her. Godt nok ikke lige med børnefødselsdag, men med min egen, når jeg gerne ville ha' både min egen og svigerfamilien med

Mine forældre har nemlig et stort hus, og så kommer vi nogle timer før gæsterne er inviteret, og medbringer selvfølgelig mad (hvis ikke det  laves på stedet), drikke og evt. service og pynt.

Det har jeg også haft gjort med min egen fødselsdag, nr. Ville bare gerne holde det selv agtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.