Er jeg mon gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. august 2013

Anonym trådstarter

Baby brugere, nu må i lige hjælpe mig. Jeg er begyndt at tro at jeg er gravid, men ikke noget jeg ønsker lige nu. Jeg er på p piller og min søn er halvandet år, men her til aften og de forrige aftener, føler jeg at der er noget der sparker inde i min mave??? Jeg har haft min mens fra nylig, har dog følt mig meget oppustet. Er der overhovedet nogen mulighed for at jeg kan være gravid? Kan det være muligt det er spark jeg mærker indefra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Baby brugere, nu må i lige hjælpe mig. Jeg er begyndt at tro at jeg er gravid, men ikke noget jeg ønsker lige nu. Jeg er på p piller og min søn er halvandet år, men her til aften og de forrige aftener, føler jeg at der er noget der sparker inde i min mave??? Jeg har haft min mens fra nylig, har dog følt mig meget oppustet. Er der overhovedet nogen mulighed for at jeg kan være gravid? Kan det være muligt det er spark jeg mærker indefra? 

Det er i hvertfald ikke spark du mærker, så tidligt uanset om du er gravid eller ej.. 

Anmeld

13. august 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hvis du mærker spark ville det nok betyde at du var mindst 16 uger henne,...det er trods alt de færreste der opdager det så sent... Er dét det eneste du har som mistanke?

Det kan være en nerve der banker, det kan være luft eller det kan være "fantom-spark" - nogle føler stadig de kan mærke spark efter at de har været gravide og har født. Du kan læse lidt om det på nettet...

Men ellers tag en test.

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Det er i hvertfald ikke spark du mærker, så tidligt uanset om du er gravid eller ej.. 

Nej, men tænker at jeg jo godt kunne være noget længere henne? Er godt klar over at man ikke mærker spark først i graviditeten. 

Anmeld

13. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jamen hvis du har haft sex er der jo altid en mulighed

Havde samme fornemmelse da Noah var ca 6 mdr gammel ( og vi sad og så noget om graviditet og fødsel) - gik HELT i panik og styrtede ud og tissede på en pind... Der var selvfølgelig ikke noget

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Hvis du mærker spark ville det nok betyde at du var mindst 16 uger henne,...det er trods alt de færreste der opdager det så sent... Er dét det eneste du har som mistanke?

Det kan være en nerve der banker, det kan være luft eller det kan være "fantom-spark" - nogle føler stadig de kan mærke spark efter at de har været gravide og har født. Du kan læse lidt om det på nettet...

Men ellers tag en test.

Tak. SPændende, det må jeg læse om.  Jeg har en veninde der opdagede det da hun havde veer i uge 39', så ved det kan lade sig gøre og det var sådan noget jeg frygter. 

Anmeld

13. august 2013

channie-g

Anonym skriver:

synes da du skal få det undesøgt... jeg har en veninde der ringede til sin mor for 14 dage siden fordi hun havde tisset i bukserne og havde mavesmerter, og 6 timer senere havde hun en lille datter på 2680 gram og 47 cm lang... hun havde ingen ide om hun var gravid og man kunne virkelig intet se på hende... hun havde sit mens som hun plejede og ingen tegn på noget som helst andet end det hun var vand til... så det kan lade sig gøre...

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Nej, men tænker at jeg jo godt kunne være noget længere henne? Er godt klar over at man ikke mærker spark først i graviditeten. 

men omkring 16 uge, kan du vel næppe være i? Har du ikke også lige haft mens. Og du ville være 2 gangs gravid, så tror jeg altså du ville opdage det før uge 16 eller deromkring :-)

Anmeld

13. august 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Tak. SPændende, det må jeg læse om.  Jeg har en veninde der opdagede det da hun havde veer i uge 39', så ved det kan lade sig gøre og det var sådan noget jeg frygter. 

Ja, altså nogle er jo gravide længe uden at opdage det, og nogle bliver gravide på p-piller...men begge dele på én gang er vist yderst sjældent

men synes da du skal teste og så lige komme med en update

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

men omkring 16 uge, kan du vel næppe være i? Har du ikke også lige haft mens. Og du ville være 2 gangs gravid, så tror jeg altså du ville opdage det før uge 16 eller deromkring :-)

Jo, men min veninde fandt udaf hun var gravid i uge 39. Så det kan jo ske.. Men forhåbentligt ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.