Hvad er ALTID at finde i dit køleskab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

twinny

Vi har altid grønt, koldt vand, rugbrød, æg, bacon og ost.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Clisolka

Ja, fik lige kigget i vores køleskabt. Og det er bare tom som i virkelig tom.. Der er lidt mælk yoghurt, forskelligt pålæg til Laura's madpakke og noget grønt. Og det er det.

Hvad er ALTID at finde i dit køleskab??

Haha det lyder lidt som vores køleskab i dag 

Man kan altid finde juice, insulin, mælk og forskelligt pålæg til madpakken hos os  Insulinen og juicen er dog til mig, hvis jeg skulle få et anfald med min diabetes  Brød har vi dog ikke liggende i køleskabet 

Anmeld

13. august 2013

jydeinden

VråJepsen skriver:

Mælk, 2 kander koldt vand, saftevand, youghurt, agurk, snack-peberfrugter , pålæg både til morgen og frokost, æg, rødbeder, Mayo,remo,miracle wip, ketchup, dressinger, stege margarine, citron saft, og neglelak, og gulerødder !  

Det kan man i hvertfald altid finde i vores køleskab! 

neglelak i et køleskab ?

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

jydeinden skriver:

neglelak i et køleskab ?

Jeps, de holder længere i køleskabet! 

Anmeld

13. august 2013

jydeinden

lige i øjeblikket er det gabende tomt, men ellers plejer det faktisk være ret proppet med alt muligt men vi har næsten altid smør til kæresten, rugbrød da det ellers mugner hurtigt og lidt pålæg

Anmeld

13. august 2013

jydeinden

VråJepsen skriver:

Jeps, de holder længere i køleskabet! 

haha sjovt anede jeg så ikke, men man lærer jo nyt hver dag

Anmeld

13. august 2013

Kay

altid... som i selvom vi tager 1 uge på ferie og kommer hjem til et tomt køleskab... så er der altid gær! 

jeg har altid hjemme til at bage et eler andet  

ellers er der altid små glas med alle mulige ting... chillier, jalepeno, hvidløgs pasta, jägermeister ikke altid de samme ting men altid noget jovt i små glas

som oftes er der også yoghurt, frugt og grønt, mælk, vand og som noget nyt pålæg til elnas madpakke... da hun jo er begynt i vuggestue  

Anmeld

13. august 2013

Isabella_mor

Der er altid løg, soya, fiskesauce, oystersauce, karrypasta, pesto, agurk, ost, tomater og gulerødder. Meget underligt.

Anmeld

13. august 2013

grinny

En masse ting, men aldrig noget jeg gider spise  

Anmeld

13. august 2013

Trekløver(:

Vi har altid: 

Mælk, sennep, ketchup, flasker med vand, syltede agurker, ost, citronsaft, agurk, iceberg, løg og juice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.