Jeg føler mig tyk! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Louisejulia

Jeg er Snart i uge 18, og jeg føler mig også tyk og oppustet... 

jeg er selvfølgelig også super glad for vores lille bebser <3

men jeg glæder mig også til at maven vokser, så du er bestemt ikke den eneste der venter På at maven vokser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Louisejulia skriver:

Jeg er Snart i uge 18, og jeg føler mig også tyk og oppustet... 

jeg er selvfølgelig også super glad for vores lille bebser <3

men jeg glæder mig også til at maven vokser, så du er bestemt ikke den eneste der venter På at maven vokser 

Tillykke! 

Dejligt du deler samme tanker som mig, synes dog det er gået vildt hurtigt allerede nu. Så vente tiden bliver nok ikke så hård. Men hvor jeg glæder mig. Helt underligt man kan glæde sig til at blive større, især når man er lidt træningsnarkoman som mig, og for alt i verden ikke ville have en mave, men det jo noget helt andet, nu kan den store runde mave bare komme an! 

Anmeld

13. august 2013

Louisejulia

VråJepsen skriver:

Tillykke! 

Dejligt du deler samme tanker som mig, synes dog det er gået vildt hurtigt allerede nu. Så vente tiden bliver nok ikke så hård. Men hvor jeg glæder mig. Helt underligt man kan glæde sig til at blive større, især når man er lidt træningsnarkoman som mig, og for alt i verden ikke ville have en mave, men det jo noget helt andet, nu kan den store runde mave bare komme an! 

og tillykke til dig 

Synes godt nok vente tiden indtil nu har været lang, kigger mig faktisk dagligt i spejlet for at se om der er sket noget, haha 

Men det er ventetiden værd <3

hvor langt er du henne i graviditeten? 

Anmeld

13. august 2013

CroQuis

VråJepsen skriver:

Hej bruger på baby.dk 

Jeg føler mig tyk, ikke gravid men tyk. (med hensyn til udseendet) for med den kvalme, osv kan man vidst ikke være i tvivl. 

Hvornår begyndte i at føle jer "tykke"?

jeg glæder mig til den bliver rund og stor, så man ikke er i tvivl om jeg er gravid eller blevet tyk 

- jeg har intet taget på endnu! 

Ligger et collage billede op, med billeder fra inden jeg blev gravid, og et fra igår. 

Hvor langt er du henne? 

Er 18 uger henne, og her i løbet af den sidste uges tid, synes jeg rigtig at jeg føler mig tyk  Glæder mig også til den dér fodboldmave kommer 

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Louisejulia skriver:

og tillykke til dig 

Synes godt nok vente tiden indtil nu har været lang, kigger mig faktisk dagligt i spejlet for at se om der er sket noget, haha 

Men det er ventetiden værd <3

hvor langt er du henne i graviditeten? 

Haha, åhh.. hvor sødt, kunne lige se dig foran spejlet stå og vende og dreje dig.  Haha 

det er bestemt vente tiden værd, vi får jo guld i sidste ende! 

jeg er jo kun i uge 10, os derfor jeg synes det vildt med min mave, at det går så stærkt. I starten var jeg bare oppustet, sådanne mest om aftenen, men nu ser jeg sådanne ud hele tiden, og den er helt hård, hvor oppustetheden, var sådanne blød.. Men jeg er åbenbart bare heldig! 

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

CroQuis skriver:

Hvor langt er du henne? 

Er 18 uger henne, og her i løbet af den sidste uges tid, synes jeg rigtig at jeg føler mig tyk  Glæder mig også til den dér fodboldmave kommer 

Ja fodbold mave, det var et godt ord tak! Lige det jeg ledte efter! 

Åhhh, ja den glæder jeg mig også til, den skal være sådanne så den er i vejen, når manden skal krammes haha

- har lige svaret på det oppe over, håber det ok. Jeg ikke skriver det igen (doven)

Anmeld

14. august 2013

Louisejulia

VråJepsen skriver:

Haha, åhh.. hvor sødt, kunne lige se dig foran spejlet stå og vende og dreje dig.  Haha 

det er bestemt vente tiden værd, vi får jo guld i sidste ende! 

jeg er jo kun i uge 10, os derfor jeg synes det vildt med min mave, at det går så stærkt. I starten var jeg bare oppustet, sådanne mest om aftenen, men nu ser jeg sådanne ud hele tiden, og den er helt hård, hvor oppustetheden, var sådanne blød.. Men jeg er åbenbart bare heldig! 

Så har du lidt tid endnu at vente i 

Håber snart min mave kommer frem ordenligt, det bliver skønt at kunne vise maven frem uden at man føler sig tyk 

Hvornår skal du så til nf? Har du været til nogle tidlige trygheds scanninger?  

Anmeld

14. august 2013

hautecouture

Mor11 skriver:

Jeg ville ikke være i tvivl om at du har en bebs i maven, hvis jeg gik forbi dig  intet tykhed over dig, i mine øjne

Enig

Anmeld

14. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Louisejulia skriver:

Så har du lidt tid endnu at vente i 

Håber snart min mave kommer frem ordenligt, det bliver skønt at kunne vise maven frem uden at man føler sig tyk 

Hvornår skal du så til nf? Har du været til nogle tidlige trygheds scanninger?  

ja vi var til en i uge 8, det var super rart at se den lille og hjerteblink. Og den fulgte så fint sine kurver :-) 

haha ja- det har jeg. venter spændt på brevet kommer ind af døren, til indkaldelse! 

Anmeld

14. august 2013

Monski

VråJepsen skriver:

Hej bruger på baby.dk 

Jeg føler mig tyk, ikke gravid men tyk. (med hensyn til udseendet) for med den kvalme, osv kan man vidst ikke være i tvivl. 

Hvornår begyndte i at føle jer "tykke"?

jeg glæder mig til den bliver rund og stor, så man ikke er i tvivl om jeg er gravid eller blevet tyk 

- jeg har intet taget på endnu! 

Ligger et collage billede op, med billeder fra inden jeg blev gravid, og et fra igår. 

Uh man når altid det der kritiske punkt hvor at man mest af alt ligner en der har spist lidt for meget kage
Jeg synes sagtens man kan se at du er gravid! - hvor langt er du henne nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.