Min pige fylder snart 1 år, men måske skal hun dele dagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
8 svar
5 synes godt om
13. august 2013

Anonym trådstarter

Min pige bliver snart 1 år, jeg vil gerne gøre dagen til noget helt specielt, netop fordi det er den første, jeg ved selvfølgelig godt at hun ikke kommer til at huske dagen, men det gør vi. ;-) 

Men problemet er at hendes fødselsdag ligger på samme dag som hendes kusines... ;-( Som fylder 2 år... (det er på min mands side, at det er en kusine og vi ser dem ofte og er tæt knyttet) men hvad skal vi gøre? 

Jeg er lidt bange for at hun ikke oplever at det er "hendes" dag, og hvad med min familie? - hvornår og hvordan skal de inviteres? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

ESV

Anonym skriver:

Min pige bliver snart 1 år, jeg vil gerne gøre dagen til noget helt specielt, netop fordi det er den første, jeg ved selvfølgelig godt at hun ikke kommer til at huske dagen, men det gør vi. ;-) 

Men problemet er at hendes fødselsdag ligger på samme dag som hendes kusines... ;-( Som fylder 2 år... (det er på min mands side, at det er en kusine og vi ser dem ofte og er tæt knyttet) men hvad skal vi gøre? 

Jeg er lidt bange for at hun ikke oplever at det er "hendes" dag, og hvad med min familie? - hvornår og hvordan skal de inviteres? 

Men hvis i ser dem ofte og er tætte er det så ikke muligt at tale med dem om hvor vigtig den første fødselsdag er for jer?

Anmeld

13. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Kunne i ikke skiftes til at holde på selve dage. Hvert andet år? I kunne måske få lov at starte siden det er den første fødselsdag :-) så kan den anden evt holde dagen inden, så hun ikke behøver vente nu når hun skal undvære dagen 

Anmeld

13. august 2013

Tulle28

Jeg tror mere det vil være dig der føler at hun (og du?) går glip af noget - ikke så meget din datter. Hun er så lille og forstår ikke rigtig hvad det handler om endnu.

Jeg ville gemme dine bekymringer til næste år, så er hun det større.

Men jeg kan godt forstå, at du gerne vil gøre noget særligt ud af hendes fødselsdag, 1 år er da helt specielt!

Anmeld

13. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag samme dag som min fætter.

vores forældre lavede den aftale mens vi var helt små at det ene hold holdt om formiddagen og det andet hold til eftermiddag, og byttede så året efter.

Da vi blev lidt ældre blev det til at den ene hodet på dagen og den anden dagen efter.

I dag er det først til mølle

Anmeld

13. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
jeg kan godt forstå at I ønsker dagen skal føles speciel, men jeres datter vil ikke komme til at forstå hvad det handler om.

Anmeld

13. august 2013

PernilleogLouis

Hvis I er tætte hvorfor holder I så ikke noget sammen? Det er nok begrænset hvad din datter får ud af dagen det 1. år

Anmeld

14. august 2013

modesty

Jeg tænker også at det vil være en god ide at holde sammen hvis I er tætte. I kan evt holde det hos jer - og din familie kan da bare komme med.

Anmeld

14. august 2013

Ciss

Der er mere end en måde at fejre dagen på og mere end en måde at gøre den speciel på.

Dit barns fødselsdag vi altid være speciel for dig, og selvom der måske bliver noget fælles om eftermiddagen, så kan I jo lave det til en superspeciel morgen/formiddag f eks - inviter familien til fødselsdagsbrunch eller have rundstykker med flag og lys i på morgenbordet. Jeg har altid syntes, at fødselsdagsfejringen i "Lotte kan nemlig alt" ser så fantastisk ud, hvor forældrer og søsken kommer og vækker Lotte med kage og gaver i sengen. Det er selvfølgelig ikke så nemt med en 1-åring, men princippet er jo det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.