Hvilke symptomer/gener havde/har I under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

BabyTosset

Ja, som overskriften lyder:
Hvilke symptomer/gener havde/har I under graviditeten?

Jeg har øget tissetrang, ømme bryster og til tider småondt i underlivet og i venstre side...

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

BabyTosset

Nåeh ja, jeg er da også enormt træt for tiden! Måske derfor jeg glemmer at skrive alle mine symptomer/gener med det samme

Jeg bliver også utilpas et par gange om dagen, hvor jeg også får lidt kvalme og en knugende fornemmelse i maven..

Anmeld

15. juli 2009

Vingummien

Jeg havde stærk kvalme, lidt ømme bryster men ik det vilde, fik bækkenløsning og døjede med min lænd og så fik jeg vand i kroppen helt til sidst så havde monster fødder når jeg vågnede om morgen.

Emil er nu 11 mdr og kan faktisk stadig have ondt efter bækkenløsning

Anmeld

15. juli 2009

LauraLW

Hmm.. tror det er nogenlunde det samme som dig. - Jeg er dog ikke så langt henne, så der kan jo sagtens nå at komme mere på listen.

træthed
ømme bryster
milde mens smerter (kommer og går)
humørsvingninger
øget sult
ikke kvalme... men sådan lidt ubehag og svimmelhed til tider

Laura - som til tider bliver bekymret over at jeg ikke har "nok" symptomer.

Anmeld

15. juli 2009

Pige2009

Jeg har og har ikke haft nogen symptomer eller noget ubehag overhovedet
så det er jo rigtig dejligt.

Linda 27+4

Anmeld

15. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg havde øget tissetrang i starten og til slut.... og en strid kvalme.... begyndende bækenløsning og så begyndte min anden diskus prolaps at røre på sig :-(

når ja og til sidat havde jeg stolpe ben :0)

Anmeld

15. juli 2009

Nanna1985

Uha... Under min første graviditet led jeg af Mega ømme bryster, kvalme dog opkast de første 16 uger.. Bumser i hele fjæset, på bryst og ryggen AD AD.. kastede op de sidste 2 mdr af min graviditet..

Kunne ikk lide kød, lugten af leverpostej, Cola osv.. Havde vildt meget for højt blodtryk.. Så MEGA meget vand i kroppen.. Tog 25 kilo på.. Lignede seriøst en strandet HVAL.. Var oppustet i mit fjæs.. En MEGA dårlig graviditet.. Fik en Pige forresten..

Venter mig nu igen og har termin her D. 1 September 2009  Det har været den BEDSTE graviditet.. Jeg nyder det SÅ meget.. Har INTET mærket til min graviditet overhovedet.. Den har været så MEGET anderledes.. Har nu 6 uger tilbage og har en smule vand i kroppen, men intet VILDT..

Så to MEGET forskellige graviditeter.. Er spændt på at se, hvad jeg venter denne gang

Anmeld

16. juli 2009

Stine29

Jeg har:

stærke mens. smerter
kvalme
træthed
meget ømme bryster
føler mig oppustet især når jeg har spist, så bliver min mave som en rund bold
og øget sult, men når jeg så får serveret noget, så skal jeg lige sidde ned inden jeg tager det i munden, for så er jeg nemlig pludselig ikke særlig sulten....

Anmeld

16. juli 2009

BabyTosset

Stine29 skriver:

Jeg har:

stærke mens. smerter
kvalme
træthed
meget ømme bryster
føler mig oppustet især når jeg har spist, så bliver min mave som en rund bold
og øget sult, men når jeg så får serveret noget, så skal jeg lige sidde ned inden jeg tager det i munden, for så er jeg nemlig pludselig ikke særlig sulten....

Sjovt, jeg føler mig faktisk også meget oppustet, efter jeg har spist  Og jeg behøver egentlig ikke spise særlig meget, så føler jeg bare, at min mave nærmest er ved at sprænge  Og føler også hurtig en enorm mæthed - Før kunne jeg bare æde løs! Men ikke mere...

Anmeld

16. juli 2009

TbCp

Jeg var så træt så træt så træt.
Men det var så også det eneste jeg havde.

Lige indtil uge 28 hvor jeg blev sygemeldt da jeg havde alt for mange og alt for kraftige plukveer, så fik vehæmmende pille og skulle derefter holde mig i ro resten af graviditeten

Så jeg havde en rigtig nem og dejlig graviditet som endte med et kejsersnit i uge 35+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.