så var jeg ved lægen idag ang graviliteten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
8 synes godt om
13. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ja jeg var ved lægen idag
Jeg er 4+5idag hun syntes det var lidt mærkeligt at jeg allerrede var gravid igen mistede den 4juli hun sagde det var sjællen osv og om sidste gravilitet så måske ikke var gået til og det er den jo for hcg var kun på 13 og faldt til 2? Syntes da osse jeg har læst om flere her inde der er blevet gravid måneden efter..
Nå men hun vil gerne have mig til scanning og det er fint nok for mig hun tog blodprøver som jeg får svar på imorgen og vis hcg er steget som det skal, skal jeg ringe til gynækologen imorgen og få en tid til mellem den 25-30 den her månede og så fik jeg en ny tid til tirsdag i næste uge hvor hun vil lave min junal og tage flere blodprøver håber alt er som det skal være

Mit hcg lå på 621 4+0 nu får vi se hvad det ligger på 4+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Annemette07

lille-ruse13@hotmail.com skriver:

ja jeg var ved lægen idag
Jeg er 4+5idag hun syntes det var lidt mærkeligt at jeg allerrede var gravid igen mistede den 4juli hun sagde det var sjællen osv og om sidste gravilitet så måske ikke var gået til og det er den jo for hcg var kun på 13 og faldt til 2? Syntes da osse jeg har læst om flere her inde der er blevet gravid måneden efter..
Nå men hun vil gerne have mig til scanning og det er fint nok for mig hun tog blodprøver som jeg får svar på imorgen og vis hcg er steget som det skal, skal jeg ringe til gynækologen imorgen og få en tid til mellem den 25-30 den her månede og så fik jeg en ny tid til tirsdag i næste uge hvor hun vil lave min junal og tage flere blodprøver håber alt er som det skal være

Mit hcg lå på 621 4+0 nu får vi se hvad det ligger på 4+5

Jeg aborterede den 3/12 og blev gravid igen allerede i januar. Jeg er nu 30+1 så jeg blev også hurtigt gravid efterfølgende

Anmeld

13. august 2013

LinLin

Jeg havde en MA d. 28. Nov 2009 - testede positivt igen 2. Januar 2010! Og det endte heldigvis godt med en Adam

Anmeld

13. august 2013

anna111

Jeg aborterede den 3/12 og blev gravid igen allerede i januar. Jeg er nu 30+1 så jeg blev også hurtigt gravid efterfølgende

Okay tak syntes osse jeg havde hørt om flere så det virker da remlig normalt med en masse held oven i 

Anmeld

13. august 2013

Mie89

Jeg har også en veninde der fik en spontan abort i 8. uge, og måneden efter var hun skam også gravid igen, og fødte en sund og rask dreng  

Anmeld

13. august 2013

anna111

mie89 skriver:

Jeg har også en veninde der fik en spontan abort i 8. uge, og måneden efter var hun skam også gravid igen, og fødte en sund og rask dreng  

Tak for svar tror osse at alt er som det skal være nu er jeg jo ikke den eneste der er blevet gravid lige efter

Anmeld

13. august 2013

L&V

Hvor er det spændende..

Vi mistede sidste år den 27sep. blev fulgt med blodprøver og scanning til alt var væk. Den 23oktober var vi til scanning og der lagde vores lille søn som i dag er en månede så det ka lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.