så har jeg allerede gang i nr 2....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

ka li ja

ja jeg ville jo gerne prøve at få succes med det samme, så nu har jeg lige smidt den nemme chokoladekage i ovnen og jeg er ved at lave jordbær creme og skumbanan fløde....
og så vil jeg sgu prøve igen i morgen....
på en kold kage nu skal det bare virke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

ja jeg ville jo gerne prøve at få succes med det samme, så nu har jeg lige smidt den nemme chokoladekage i ovnen og jeg er ved at lave jordbær creme og skumbanan fløde....
og så vil jeg sgu prøve igen i morgen....
på en kold kage nu skal det bare virke!!!

You go girl..!! Det er fedt ikk!?
Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal igang med ungernes fødselsdagslagkage.. De holder fælles fødselsdagsfest den 25. juli - så der er lige et par dage endnu inden jeg kan starte op, men alt er timet og tilrettelagt.
Jeg laver nu nok en lille en her til Maltes fødsda på lørdag,  vi er godt nok ikke hjemme, men der skal da en lille kage til, ikk?

Anmeld

15. juli 2009

ka li ja

heheheheh jo kage skal der til! man kan altid finde en anledning til at loave en kage
min mor syntes også jeg er lidt vild... hun syntes jo den i går var flot.
men så måtte hun jo lige ha at vide at man ikke er go til at lave kage efter 1 gang!!!!!

Anmeld

16. juli 2009

ivfmarie

Hvodden gåret, Kalaha??

Jeg har lige lavet fyldet til Maltes 2-års kage.. Noget blandet frugtcreme og bunde med appelsinsmag... Jeg samler den i aften - hvis altså cremen kunne tænke sig at stivne lidt ...

Marie - bidt af en gal kage!

Anmeld

16. juli 2009

ka li ja

det går simpelthen super!!!
jeg skulle lige til at lægge billeder ind

jeg er i hvert fald også bidt af en gal kage.... er du tosset det er jo ligesom at lege med modellervoks

Anmeld

16. juli 2009

Ni-ko-li-ne

i får rigtig sat gang i en kagebølge her!! elsker kage og elsker at pynte..... er virkelig bange for ikke at kunne finde tid til alt det kageri.... men her til min fødselsdag så må jeg på banen med min første kage :0)

Anmeld

16. juli 2009

ka li ja

ka-ri-na skriver:

i får rigtig sat gang i en kagebølge her!! elsker kage og elsker at pynte..... er virkelig bange for ikke at kunne finde tid til alt det kageri.... men her til min fødselsdag så må jeg på banen med min første kage :0)

ja kom da i gang!!! det er fedt!!!

jeg har lige fået en uges ferie mere.. så det ender nok helt galt

Anmeld

16. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ka li ja skriver:

ja kom da i gang!!! det er fedt!!!

jeg har lige fået en uges ferie mere.. så det ender nok helt galt

ha ha....

ja jeg er jo på barsel... men Nikoline er lige lidt kommanderende for tiden... :0) så jeg tør ikke stå med det helt store... så når det bare at stivne :0) men snart.... snart!

Anmeld

16. juli 2009

ka li ja

jamen det smarte er jo at du altid kan komme det i mikroen hvis det er stivnet for meget.. jeg satsede lige og lavede den her mens artur tog sin lur... heldigt den varede over 2  timer i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.