Er ballonen tom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2013

superwat

Hej skønne mamas,

igår aftes da jeg lå på sofaen fik jeg pludselig en kraftig frygt for at han ikke er live inde i min mave. Han jeg ikke rigtig er gravid mere.
Synes min mave var blevet lidt blød igen..

Er der nogen som også har haft/har den følelse af at noget er galt?

Jeg har ingen gener haft indtil nu, hverken kvalme eller andre ting (udover træthed, voksende bryster)
så jeg sidder nogen gange med tankerne fordi jeg synes det har været for nemt indtil nu.

skal til MD skanning på fredag og er 19+6 nu mærker ham ikke rigtig endnu, så jeg vil nok være nervøs indtil fredag

Øv hvor er det nederen - har haft det så fint indtil nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Trinebaby

superwat skriver:

Hej skønne mamas,

igår aftes da jeg lå på sofaen fik jeg pludselig en kraftig frygt for at han ikke er live inde i min mave. Han jeg ikke rigtig er gravid mere.

Jeg har ingen gener haft indtil nu, hverken kvalme eller andre ting (udover træthed, voksende bryster)
så jeg sidder nogen gange med tankerne fordi jeg synes det har været for nemt indtil nu.

skal til MD skanning på fredag og er 19+6 nu mærker ham ikke rigtig endnu, så jeg vil nok være nervøs indtil fredag

Sådan havde jeg det også , men tænkte hvorfor skulle den ikk have det godt jeg er nu 33+0

Anmeld

13. august 2013

BigHope13

superwat skriver:

Hej skønne mamas,

jeg tror det meget normalt at man lige får nogle bekymringer og angst tanker kort tid inden man skal til en scanning, det nok ens måde at forberede sig på det værste.
men tænker det er helt helt normalt, og er sikker på at den lille gut nok skal svømme godt rundt derinde men bare ikke har villet dele det med sin mor endnu
måske din moderkage ligger ud mod maven og derfor det er svære at mærke bevægelserne.

her fik jeg en sitren i maven i starten af uge 19 men direkte puf og spark kom først omkring uge 23-25.
og er nu 28 uger henne og min mave kan også godt blive helt blød i perioder, det kommer nok an på hvor den lille lige ligger henne.
Min har en yndlingstilling nede i bækkenet hvor han ligger i en slags "hængekøje" hvis man kan forestille sig det, og så bliver min mave også helt blød. men når han ligger længere oppe er maven stenhård,

positive tanker herfra og kæmpe kram, alt skal nok være helt perfekt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.