Tillykke med de II streger...
Kan læse mig frem til at du har mistet før, det er jeg ked af at hører...
Hvis det kan hjælpe dig var og er jeg stadig meget nervøs for at miste, har ikke været igennem det før, men tror det er en meget naturlig følelse, som er noget så svær at slippe af med...
Det råd min veninde gav mig, var at jeg skulle tro på det. Snakke lidt til maven, syntes det lød/lyder åndssvagt, men tænk nu hvis det var det der skulle til.. Hehe..
Så det har jeg gjort hver aften inden sengetid.
Men man render samtidig rundt med den der følelse af at man ikke tør tro på det og vil ikke være for glad, for tænk nu hvis det ikke er denne gang det skal være... Og jeg tror bare at man skal prøve at skubbe det lidt væk.
Nyd at du ikke lider at sygelig kvalme og alt det andet ubehagelig der følger med(og kryds pølserne for at du IKKE får det), og vent spændt på første scanning osv.
Hvis det vil give dig ro, syntes jeg i skal investere i en privat scanning om nogle uger.
Jeg kan afslører så meget at selvom jeg har set dem 3 gange nu, er jeg stadig møgskræmt for at noget er sket og jeg først om 7 uger, når jeg skal til scanning igen, finder ud af det. Men nu ved jeg de er raske og har gjort det officielt og nyder bare at skal være mor - med en lille frygt i håndbagagen. Men det har vi vel alle..
Hvis det kan trøste dig lidt, har jeg heller ikke rigtig nogle symptomer p.t. Har haft enormt meget kvalme = opkast et par gange FØJ. Mine bryster var kun mega ømme i starten. Nu ligner de to truthorn. Hmm... Not cool..Ellers har jeg rygproblemer - ikke videre fedt og det er det.. Jo, jeg kan ikke klarer lugten af stegt mad. Pyha, for pokker. Så madlavningen laver kæresten. Og hov havde jeg lige glemt trærheden.. Hurra for den.. Men håber den er på afveje..
Jeg har ingen humørsvingninger, ingen specielt øget sult, ingen mærkelig ting jeg bar skal have - intet af sådan noget...
Jeg ved bare hvad jeg ikke skal have.. Hehe...
Men forstår godt det der med at man gerne vil føle symptomerne, for det er = graviditet. Men nogle er så heldige at være forskånet for de allerværeste gener..Men der jo faktisk nogen der går rundt og ikke aner de er gravide, fordi de ingen symptomer har...
Så jeg syntes bare at i skal vente spændt og glæde jer lidt i hemmelighed og håbe på det bedste...
Jeg krydser for jer... XXXXXXXXX
Ved du hvor langt henne du er sådan ca???
Mila 12+3 med to i maven...
Anmeld