Er i dag 39+6 og går og hååååber på, at de her ret så regelmæssige plukveer udvikler sig til en fødsel. Har skrevet som anonym, da jeg er blevet googlet herinde og ikke bryder mig om, at alle skal vide det 
Jeg er 4. gangsfødende og har (imod alle odds) født alle vores børn på ægløsningsterminen. Jeg kan slet ikke forestille mig at gå mere en nogle enkelte dage over.
Jeg havde nogle gode regelmæssige plukveer i eftermiddags, hvor jeg virkelig begyndte at glæde mig og planlægge, hvordan mand og børn skulle koordineres. Dog gik det i sig selv igen. Har i eftermiddags været til fodbold med de to store (på 4 og 5) og efter at have puttet dem, er plukveerne kommet igen. De strammer godt, men er ikke direkte smertefulde (endnu?) og kommer med mellemrum på 2-7 minutter.
Nøøøj, hvor jeg dog håber på at kunne se vores søn snart. Der er dog en KÆMPE ulempe ved hans termin. Vores ældste dreng skal nemlig starte i skole i morgen kl 9. Så jo, jeg vil helt vildt gerne føde NU, men jeg vil også gerne være med til vores søns første skoledag.
Det er skide upraktisk af moder natur af være sådan indrettet, at man ikke ved, hvornår man skal føde. Vi har en hær af mennesker standby til vores 3 børn. Nogle, hvis jeg går i gang om natten; nogle, hvis det er mens de er i børnehave; nogle til at hente manden, hvis han er på arbejde osv.... sikke en cirkus 
God aften til alle jer damer. Måske sidder jeg lige så trofast og plukker videre i morgen
Uransageligt!
Anmeld