Hjælp til størrelse på flyverdragt:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2013

Pinkrose

Hej er så i tvivl om det med de flyverdragten !!

Min datter er 94 cm , 2,6 år.
Og er lige gået op i 98 ( hun bruger stadig bluser og undertøj i 92 men bukser / kjoler i 98 .

Er i tvivl om hun skal have en 98 eller 104 ? Den skal jo heller ikk være alt for stor :s meget forvirret.

Nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

DianaRJS

Denisep skriver:

Og er lige gået op i 98 ( hun bruger stadig bluser og undertøj i 92 men bukser / kjoler i 98 .

Er i tvivl om hun skal have en 98 eller 104 ? Den skal jo heller ikk være alt for stor :s meget forvirret.

Nogle gode råd ?

ved flyverdragter er det altid en god ide at vælge en størrelse større end det de er i der er ikke ngoet værre end at bukke sig og den så klemmer på måsen, udover det skal det jo gerne være så der kan være en ekstra trøje under eller lign.

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

Denisep skriver:

Nogle gode råd ?

Jeg ville helt klart springe op i en 104.. de vokser SÅ stærkt i den alder... plus man kommer ud for at det krymåer lidt i vask....

der er os lidt ekstra plads til tøj inden under....

Anmeld

12. august 2013

Pinkrose

stjernehimmel skriver:

Jeg ville helt klart springe op i en 104.. de vokser SÅ stærkt i den alder... plus man kommer ud for at det krymåer lidt i vask....

der er os lidt ekstra plads til tøj inden under....

Er bare nervøs for om den kommer til at være alt for stor ? 104 hedder jo 4 år, og hun er jo en ganske normal højde i forhold til alder ?

Anmeld

12. august 2013

Pinkrose

DianaRJS skriver:

ved flyverdragter er det altid en god ide at vælge en størrelse større end det de er i der er ikke ngoet værre end at bukke sig og den så klemmer på måsen, udover det skal det jo gerne være så der kan være en ekstra trøje under eller lign.

Men hun er jo kun lige gået op i 98 ? Er bare nervøs for om 104 bliver alt for stor så hun ikke kan bevæge sig ordenligt rundt.

Der er jo et helt år fra 98 til 104

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

Denisep skriver:

Er bare nervøs for om den kommer til at være alt for stor ? 104 hedder jo 4 år, og hun er jo en ganske normal højde i forhold til alder ?

hende af min har altid haft en nr større.. men prøv i butikken der er os MEGET forskel i størrelserne.....

Anmeld

12. august 2013

minbaby

Fik for mange år siden af vide at du skal knytte en hånd i skridtet. Det er det vokse tillæg der skal være. Da mærkerne varierer meget i størrelserne ville jeg lige barnet med, prøve dragten på og vælge den størrelse hvor der er plads til en knyttet hånd mellem skridt og flyverdragt

God jagt

Anmeld

12. august 2013

modesty

Denisep skriver:

Nogle gode råd ?

Jeg ville ikke vælge 98 og er ikke enig i at det er en god idé at vælge flyverdragt i størrelsen større. Tværtimod, hele sidste vinter havde min søn konsekvent flyverdragt i størrelsen MINDRE end hans almindelige tøj, da de fleste mærker laver flyverdragterne meget store i størrelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.