Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Hej derude. 

Alrså hvad jeg lige kan regne ud. Skulle jeg være 4+0 Idag. jeg har været gravid 1 gang. Men har testet Idag, og den er overhovedet ikke positiv. MEN. Min mave er sku vokset. KAN DET PASSE SÅ TIDLIGT?

eller er Jeg bare blevet hurtigt fed?

kom med jeres søde svar please. Kan en blodprøve give mig svar nu Så tidligt ? 

Tak på forhånd. Knus den utålmodige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej derude. 

Alrså hvad jeg lige kan regne ud. Skulle jeg være 4+0 Idag. jeg har været gravid 1 gang. Men har testet Idag, og den er overhovedet ikke positiv. MEN. Min mave er sku vokset. KAN DET PASSE SÅ TIDLIGT?

jeg begyndt os at vise tegn på maven, dog er jeg anden gangs gravid.. og så går det vist hurtigere... jeg testede 3 gange negativ før uge 5, men i uge 5 var den positiv....

Sååååå måske er den der og du må væbne dig med tålmodighed ;-)

Anmeld

12. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej derude. 

en blodprøve burde godt kunne give dig svar nu. 

mht maven, så tror jeg bestemt ikke det har noget med graviditet at gøre hvis du synes du ser tykkere ud. måske luft i maven som nogle har i starten, men jeg ville ikke have for høje forventninger af den grund ..

men  

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

jeg begyndt os at vise tegn på maven, dog er jeg anden gangs gravid.. og så går det vist hurtigere... jeg testede 3 gange negativ før uge 5, men i uge 5 var den positiv....

Sååååå måske er den der og du må væbne dig med tålmodighed ;-)

Mange tak for svar  

jamen jeg har en søn i forvejen, så det er også 2 gang for mig  

har haft noget ureglmæssig mens, så ved jo ikke helt præcis hvor langt jeg er. Er bare sikker på jeg ser gravid ud. Og nej. Det er sku ikke luft i maven. er ret tynd. Så kan hurtigt se en ændring.  

kan prøve at lægge et billede ind. render også på wc meget mere end jeg plejer. Og har små jag i maven. 

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej derude. 

en blodprøve kan godt give svar nu... MEN mener de fleste læger helst vil man venter til efter 6+ sådan er det ihvertfald her skal self ikke gære mig klog på hvordan jeres læge er

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Mange tak for svar  

jamen jeg har en søn i forvejen, så det er også 2 gang for mig  

har haft noget ureglmæssig mens, så ved jo ikke helt præcis hvor langt jeg er. Er bare sikker på jeg ser gravid ud. Og nej. Det er sku ikke luft i maven. er ret tynd. Så kan hurtigt se en ændring.  

kan prøve at lægge et billede ind. render også på wc meget mere end jeg plejer. Og har små jag i maven. 

det lyder meget bekendt :-)

Håber at din fornemmelse holder stik ;-)

Min gjorde...  men ser desværre ud til at vi har mistet den bette.....

Anmeld

12. august 2013

mrhl

Anonym skriver:

Hej derude. 

Nogle danner HCG langsommere og kan derfor først teste lidt senere. Ægløsningen kan også have ligget på et andet tidspunkt end beregnet og derfor kan man være kortere henne.
Mht. til maven lyder det lidt voldsomt at den allerede skulle være vokset når du ikke er længere henne, men det kan selvfølgelig være du er oppustet som nogle oplever i starten af graviditeten.

for at den er der!

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Mange kan godt opleve at blive oppustet omkring mens, men det kan også være pga graviditet man er oppustet

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Hvor er i dejlige alle sammen. 1000 tak for jeres svar. Ang blodprøve, så skal de gøre Det nu. da jeg har problemer med stofskifteT. Men imorgen tager de en urinprøve. Men tvivler på den viser positivt når min egen fra Kiwi ikke gjorde. Ved ikke hvor meget forskel der er på dem? 

kan da godt være jeg bare eoppustet. Men tror det altså ikke. 

Vo håber på et positivt resultat herhjemme. 

1000 tak igen for jeres svar. Betyder meget. 

KnUs. 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

det lyder meget bekendt :-)

Håber at din fornemmelse holder stik ;-)

Min gjorde...  men ser desværre ud til at vi har mistet den bette.....

er ked af hvis i har mistet. Gør mig ondt  

håber lykken snart rammer jer - og i får jeres lille guldklump. Håber du er ok. Du må være stærk i denne tiD. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.