Ville i lade ham flytte ind ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
10 svar
3 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

kæresten og min , Bedste kammerat er blevet smidt ud hjemmefra, og står jo nu uden hjem, men har ikke råd til et indskud, kæresten og jeg har nu snakket sammen og tænker på at lade ham flytte ind ved os indtil han har råd til et indskud, dog skal han betale Mad penge, og det ekstra vi kommer til at bruge i forbrug, til mig hver månede, så han kommer ikke til at bo gratis, vi har boet sammen før, og det gik fint dengang...

Ville i lade ham flytte ind ? ( vi er et ungt par i 20'erne, og kæresten har kendt ham siden de var 3 år, jeg har kendt kammeraten i 7 år og kendt min kæreste i 2 år )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

kæresten og min , Bedste kammerat er blevet smidt ud hjemmefra, og står jo nu uden hjem, men har ikke råd til et indskud, kæresten og jeg har nu snakket sammen og tænker på at lade ham flytte ind ved os indtil han har råd til et indskud, dog skal han betale Mad penge, og det ekstra vi kommer til at bruge i forbrug, til mig hver månede, så han kommer ikke til at bo gratis, vi har boet sammen før, og det gik fint dengang...

Ville i lade ham flytte ind ? ( vi er et ungt par i 20'erne, og kæresten har kendt ham siden de var 3 år, jeg har kendt kammeraten i 7 år og kendt min kæreste i 2 år )

Ja det ville jeg .. :) Og måske tage et beskeden beløb .. :)

Anmeld

12. august 2013

wamse

Ja det ville jeg

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Ja det ville jeg .. Og måske tage et beskeden beløb ..

Vi snakkede om 2000 Maks han skulle betale... han kommer i aften så vi kan få snakket igennem om det, fordi jeg føler at vi skal hjælpe ham med tag over hovedet indtil han selv har råd til at flytte ( ved han ville gøre det samme for os hvis det var en af os der stod i samme situation)

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ja det ville jeg

Det er også det jeg ville
tak for svaret

Anmeld

12. august 2013

pussekat

hejsa
vil alle dag hjælp en ven vis han/hun ikke have tag over hoved da

Anmeld

12. august 2013

dpb

Anonym skriver:

uden tvivl jeg ville klart hjælpe i sådan en situation

Qnuz

Anmeld

12. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke om jeg ville. Det ville nok komme an på hvorfor han/de er blevet smidt ud hjemmefra`?

Hvis de er smidt ud fordi de larmer, ikke vil betale, roder osv., så ville jeg ikke lade dem flytte ind.

Der må jo være en grund til, at de er blevet smidt ud, inden de har fået sparet sammen til et indskud.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Det ved jeg ikke om jeg ville. Det ville nok komme an på hvorfor han/de er blevet smidt ud hjemmefra`?

Hvis de er smidt ud fordi de larmer, ikke vil betale, roder osv., så ville jeg ikke lade dem flytte ind.

Der må jo være en grund til, at de er blevet smidt ud, inden de har fået sparet sammen til et indskud.

Han blevet smidt af hans kæreste..

Anmeld

12. august 2013

Lone Jakobsen

personligt vil jeg sige blankt nej..... men det er fordi jeg har prøvet at ha en veninde boende engang og det gik bare slet ikke.

men hvis i føler at det vil fungere uden problemer og i har prøvet det tidligere med held, så ser jeg ingen grund til at i ikke skulle gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.