Vis jeres børns "tema" værelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
12 svar
14 synes godt om
12. august 2013

Majbrit P

Bamse og kylling, prinsesse, pirat, bil.. mm.

Kom glad! mangler inspiration

I må selvfølgelig gerne poste værelser uden tema eller alt-mulig tema 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Chili

Three little steps skriver:

Bamse og kylling, prinsesse, pirat, bil.. mm.

Kom glad! mangler inspiration

I må selvfølgelig gerne poste værelser uden tema eller alt-mulig tema 

Lidt blandet, men overordnet Simpsons (far er mega fan!)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2013

MHB

Vores søn er kun lidt over 3 måneder så det er os der har valgt temaet. Temaet er noget jungle, vilde dyr, skov tema 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2013

Chevro

MHB skriver:

Vores søn er kun lidt over 3 måneder så det er os der har valgt temaet. Temaet er noget jungle, vilde dyr, skov tema 

Er det en færdig tapet eller er det fra eget foto?

/ Mega flot

Anmeld

12. august 2013

Chevro

MHB skriver:

Vi har nøjagtig samme vugge!! :O

Vores er brugt gennem 70 år

Anmeld

12. august 2013

MHB

Chevro skriver:

Er det en færdig tapet eller er det fra eget foto?

/ Mega flot

Det er sådan noget fototapet vi har købt online. Man kan vælge mellem mange forskellige motiver men jeg ville gerne have noget skov/udendørs/jungle tema  

Tak, det er ret besværligt at sætte på men resultatet er blevet rigtig godt synes jeg! 

Anmeld

12. august 2013

MHB

Chevro skriver:

Vi har nøjagtig samme vugge!! :O

Vores er brugt gennem 70 år

Haha ej hvor sjovt! Vores har i hvert fald været i brug i 38 år for min storebror er den første jeg umiddelbart kender til har ligget i den, og den er efterhånden blevet brugt til mange børn i familien  

Anmeld

12. august 2013

Chevro

MHB skriver:

Haha ej hvor sjovt! Vores har i hvert fald været i brug i 38 år for min storebror er den første jeg umiddelbart kender til har ligget i den, og den er efterhånden blevet brugt til mange børn i familien  

Ej hvor vildt! Har den også hjul på?

Den er brugt i min mors familie, da min mormor arvede den brugte hun den til min onkel - og han er blevet 50 (;

Men så har den været brugt inden i en del år, af min mormors familien osv.

Så da vi skulle bruge den, regnede hun på det og fandt frem til at den nok var fra omkring da hun selv var lille. Hun er 72 nu

Anmeld

12. august 2013

MHB

Chevro skriver:

Ej hvor vildt! Har den også hjul på?

Den er brugt i min mors familie, da min mormor arvede den brugte hun den til min onkel - og han er blevet 50 (;

Men så har den været brugt inden i en del år, af min mormors familien osv.

Så da vi skulle bruge den, regnede hun på det og fandt frem til at den nok var fra omkring da hun selv var lille. Hun er 72 nu

Nej den har ikke hjul på nu, men min mor mener at der en gang var hjul til den, men de er forsvundet på et tidspunkt, men den har også været en del omkring Jylland, Sjælland, Bornholm og nu tilbage i Jylland Måske jeg skulle prøve at finde ud af hvor de fik den fra til min bror

Anmeld

12. august 2013

Chevro

MHB skriver:

Nej den har ikke hjul på nu, men min mor mener at der en gang var hjul til den, men de er forsvundet på et tidspunkt, men den har også været en del omkring Jylland, Sjælland, Bornholm og nu tilbage i Jylland Måske jeg skulle prøve at finde ud af hvor de fik den fra til min bror

Vores har stadig hjulene på, og det fungere

Ja det kunne da være lidt sjovt.

Hvor er i fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.