28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
11 svar
8 synes godt om
12. august 2013

Albertsen92

Så er jeg 28+2 i dag
Skal til 2. Jordemoder besøg onsdag, glæder mig til at se hvad hun skønner pigen til.

Har taget 9 kilo på indtil videre

Igår var vi til fødselsdag, hvor der var en der spurgte om jeg har termin i september? (For jeg ser jo sååå højgravid ud )
Så sagde jeg nej, den 2 november. Så sagde han: nå, der er jo LÆNGE til! Der er sikkert tvillinger!
Det var lige lidt brok synes nu slet ikke jeg er særlig stor eller hvad?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

asff

Albertsen92 skriver:

Så er jeg 28+2 i dag
Skal til 2. Jordemoder besøg onsdag, glæder mig til at se hvad hun skønner pigen til.

Igår var vi til fødselsdag, hvor der var en der spurgte om jeg har termin i september? (For jeg ser jo sååå højgravid ud )
Så sagde jeg nej, den 2 november. Så sagde han: nå, der er jo LÆNGE til! Der er sikkert tvillinger!

Come ón... Du er da overhovedet ikke stor! (Ellers er jeg kæmpe, hvilket ikke kan passe&nbsp rigtig fin lille mave 

Anmeld

12. august 2013

Albertsen92

asff skriver:

Come ón... Du er da overhovedet ikke stor! (Ellers er jeg kæmpe, hvilket ikke kan passe&nbsp rigtig fin lille mave 

Mange tak
Synes nu heller ikke den er særlig stor..
Det er måske fordi det er sommer, og man tænker der er lang tid til november. Men 82 dage kan godt gå stærkt

Anmeld

12. august 2013

asff

Albertsen92 skriver:

Mange tak
Synes nu heller ikke den er særlig stor..
Det er måske fordi det er sommer, og man tænker der er lang tid til november. Men 82 dage kan godt gå stærkt

Tror nu ikke du når at blive kæmpe 

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Så er jeg 28+2 i dag

nææ hvor er vi bare gode til at følges termin samme dag, og jeg skal også til 2 jordemoderundersøgelse på onsdag

og din mave er som sædvanlig utroligt smuk og fin

Anmeld

12. august 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

nææ hvor er vi bare gode til at følges termin samme dag, og jeg skal også til 2 jordemoderundersøgelse på onsdag

og din mave er som sædvanlig utroligt smuk og fin

Tak
Ej hvor sjovt, så skal det lige passe at vi også føder samme dag

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Tak
Ej hvor sjovt, så skal det lige passe at vi også føder samme dag

det synes jeg var en god aftale hehe helst ikke over termin vel??

Anmeld

12. august 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

det synes jeg var en god aftale hehe helst ikke over termin vel??

Nej! Helst lidt før

Anmeld

12. august 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Så er jeg 28+2 i dag

Du er overhovedet ikke stor og tvivler på du når at blive kæmpe Du har en super flot lille mave, den sidder så flot på dig  

Og 9 kg???  Hvor sidder de henne??

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

Albertsen92 skriver:

Så er jeg 28+2 i dag

haha hvor sjovt, han er vidst ikke klar over hvordan en højgravid ser ud

din mave er ikke specielt stor, tror ikke du ender med at blive kææmpe stor, men den er fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.