Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke2404 skriver: Der begynder at komme godt med fylde på mavsen Skal til scanning på onsdag, med min kære søster. Glæder mig til at hører hvor store de er blevet! Alt går godt, og de holder fest hver dag i maven Tiden flyver afsted, der er snart ikke lang tid tilbage. Mon man skulle gå igang med at ordne børneværelse?Kun 2kg fra startvægt. Nu begynder det nok snart at gå den anden vej..
Der begynder at komme godt med fylde på mavsen Skal til scanning på onsdag, med min kære søster. Glæder mig til at hører hvor store de er blevet! Alt går godt, og de holder fest hver dag i maven Tiden flyver afsted, der er snart ikke lang tid tilbage. Mon man skulle gå igang med at ordne børneværelse?Kun 2kg fra startvægt. Nu begynder det nok snart at gå den anden vej..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wauw, en flot rund mave
Martsbaby skriver: Floooooot flot flot flot flot flot mave! Og hvor er den STOR Men det er der jo ikke noget at sige til med 2 stk Hvis du har tiden og overskuddet til det kan du sagtens gå stille og roligt i gang med værelset synes jeg
Floooooot flot flot flot flot flot mave! Og hvor er den STOR Men det er der jo ikke noget at sige til med 2 stk Hvis du har tiden og overskuddet til det kan du sagtens gå stille og roligt i gang med værelset synes jeg
emmagirl skriver: wauw, en flot rund mave
Rikke2404 skriver: Tusind tak! Der er lidt delte meninger om min mave syns jeg her den anden dag, var vi til fødselsdag. Min svigermors veninde sagde ordret til mig: "Jamen hvor gør du dog af de små børn!? Det ligner jo bare at du har luft i maven!" Ej der var jeg nu ikke helt enig
Tusind tak! Der er lidt delte meninger om min mave syns jeg her den anden dag, var vi til fødselsdag. Min svigermors veninde sagde ordret til mig: "Jamen hvor gør du dog af de små børn!? Det ligner jo bare at du har luft i maven!" Ej der var jeg nu ikke helt enig
Rigtig flot babyhule
Martsbaby skriver: mon hun er meget nærsynet?
mon hun er meget nærsynet?
Rikke2404 skriver: Haha, skulle man da tro
Haha, skulle man da tro
Martsbaby skriver: Ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige Din mave strutter såååååååå flot!
Ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige Din mave strutter såååååååå flot!
Rikke2404 skriver: Hehe, taak syntes da også selv at man sagtens kan se at det er en gravid mave
Hehe, taak syntes da også selv at man sagtens kan se at det er en gravid mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128