Fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. august 2013

Mami_Ravn

Okay.. Jeg er nU 22 plus 2 og skulle hertil morgen starte parbejde efter en lang ferie i klip klappere... Men, jeg kunne næsten ikke få mine almindelige sko på og de sidder meget meget stramt.. Så måske det her er et dumt spørgsmål, men er det normalt at fødder vokser under graviditeten, føler nemlig ikke det har noget med viørefaldende i kroppen at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

ønskebørn74

Mami_Ravn skriver:

Okay.. Jeg er nU 22 plus 2 og skulle hertil morgen starte parbejde efter en lang ferie i klip klappere... Men, jeg kunne næsten ikke få mine almindelige sko på og de sidder meget meget stramt.. Så måske det her er et dumt spørgsmål, men er det normalt at fødder vokser under graviditeten, føler nemlig ikke det har noget med viørefaldende i kroppen at gøre

Jep.. Det er væske.. Har selv elefant fødder.. 

Anmeld

12. august 2013

Hyacinth

Mami_Ravn skriver:

Jeg gik en skostørrelse op første gang. Jeg brugte i forvejen 41, så at gå et helt nr. op for mig, var meget

Det er normalt både at få større fødder af væske, men også uden. Det er noget med at ledbåndene giver sig og fødderne flader lidt ud og dermed bliver længere, men mere flade.

Jeg er dog tilbage i min 41, men ikke i alle tidligere sko(hulk ) Det kan godt være, at du bare er gået 1/2-1 str. op - måske for nu eller på længere sigt.

Kender flere der aldrig er kommet tilbage i den gamle str.

Anmeld

12. august 2013

Hullabullabulla

Det er meget normalt at få vand i fødderne - gik selv 3 skostr op 

Billede 1 er min fod som den er nu 5 måneder efter fødsel og som den var inden jeg blev gravid - og billede 2 er taget i uge 33+

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Jeg fik meget vand i fødderne første gang, og kunne kun gå i de billige netsko i str. 42 

Jeg brugte normalt en str. 38, men efterfølgende skal jeg have sko i str. 39/40, alt efter mærket 

Anmeld

12. august 2013

Mother-love

Det kan godt passe. Mine fødder er vokset et halvt nr efter jeg har været gravid med Isabella.
Det er lidt underligt, men vidst helt normalt. Jeg havde også meget bredere fødder imens jeg var gravid. Jeg døjede ikke rigtig med vand i kroppen så det behøver ikke være pga vand.

Anmeld

12. august 2013

Victoria2013

Mine fødder og ankler (og hænder) blev også godt hævede sidst i graviditeten, det gjorde nærmest ondt til tider. Jeg gik kun i ballerina-sko tilsidst og bare fødder herhjemme, strømperne strammede jo også 

Der gik dog et par uger efter fødslen, så var mine fødder normale igen og jeg passer stadig samme skostørrelse som før - er så glad for at jeg har fået mine små og fine fødder tilbage

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

Mami_Ravn skriver:

jeg bruger normalt str 36, da jeg var højgravid havde jeg så meget vand i kroppen at jeg skulle op i str 40

de er nu nede i en 37 igen

Anmeld

13. august 2013

Mami_Ravn

Hej alle

Tak for de gode svar..hold da op,det er noget af en forandring vi må gennemgå Håber da ikke det betyder jeg ikke kan passe mine nye sko når jeg ikke er gravid mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.