Jeg er bare mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
1 svar
1 synes godt om
12. august 2013

Wish-Baby

Håber ikke det her kommer til at lyde forkert, men prøver skam alligevel 

Er efterhånden godt træt af at tro man har venner, men når man så har brug for dem er der der ikke, derfor håber jeg lidt på og måske kunne komme til at snakke med en eller flere og så muligvis få et venskab ud af det - dog er jeg godt klar over jeg måske ikke liiiiiiige altid er den nemmeste af omgåes, men hey vi kan jo ikke alle sammen være "perfekte" 

Jeg søger lidt nogen tøsser på min egen alder, dog er det ikke noget krav lige som det ikke er noget krav om du/i er mor eller ej 

Men lidt om mig.

Jeg er lige fyldt 23 bor sammen med min forlovede normalt, dog er han pt på "ferie med striber"  Har to fantastiske hunde der for mig er lige som børn, da vi ikke selv har kunne få børn, da min forlovedes svømmer ikke er så livlige som man kunne håbe 

Jeg studere på HG i Ringsted starter på andet år d. 15-8 så forhåbentlig kan jeg kalde mig student sommer næste år 

Som bomus info så behøver man ikke være tosset for at omgåes mig, med det hjælper nok på det 

Nå det var lige om mig, håber der sidder nogen i den anden ende der tænker - hey hende tosse kunne jeg godt tænke mig og snakke lidt mere med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Janni.

Du lyder som en rigtig herlig person. Jeg bor desværre vist bare for langt væk. Håber du finder dét, du søger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.