Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige været sammen Med min kæreste, han brugte fingerne og da vi var færdige var der blod i sengen :/ en del blod vil jeg sige Så nu har jeg taget tampon på, jeg skal ikke have min mens og jeg er ret bekymret nu. 

Andre der har oplevet det ? Er det normalt ?
Engang imellem kan jeg også bløde lidt efter sex men Idag var det meget.

Jeg tænker om jeg kan have celleforandringer eller livmoderhals kræft. Sidste keg blev tjekket er 4 år siden

Hilsen den bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg har lige været sammen Med min kæreste, han brugte fingerne og da vi var færdige var der blod i sengen :/ en del blod vil jeg sige Så nu har jeg taget tampon på, jeg skal ikke have min mens og jeg er ret bekymret nu. 

Jeg tænker om jeg kan have celleforandringer eller livmoderhals kræft. Sidste keg blev tjekket er 4 år siden

Hilsen den bekymret

Hvornår forventer du mens da? 

Jeg har oplevet at min mens var rykket 1 1/2 uger tilbage.. Og det mest pinlige var at vågne op efter sex og se man havde blødt 

Men hvis du er nervøs, så kan jeg kun råde dig til at kontakte lægen. 

Anmeld

12. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hilsen den bekymret

Bestil tid til undersøgelse, du har jo sprunget et tjek over, og man kan kun forvente at fange evt. forandringer, hvis man følger screeningsprogrammet.

Anmeld

12. august 2013

Carina:-)

Man skal ikke gå og bløde i utide,så afsted til lægen.

Har ikke selv erfaringer,men min søster blødte efter sex-og det var svære celleforandringer der gjorde at livmoderhalsen blødte ved berøring.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Bestil tid til undersøgelse, du har jo sprunget et tjek over, og man kan kun forvente at fange evt. forandringer, hvis man følger screeningsprogrammet.

Ja man burde vel ikke allerede kunne ave udviklet livmoderhals kræft ? 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hvornår forventer du mens da? 

Jeg har oplevet at min mens var rykket 1 1/2 uger tilbage.. Og det mest pinlige var at vågne op efter sex og se man havde blødt 

Men hvis du er nervøs, så kan jeg kun råde dig til at kontakte lægen. 

Jeg har li haft min mens for 5 dage siden. Jeg tænker bare at det burde vel ikke kunne have udviklet sig til livmoderhals kræft ? 

Anmeld

12. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har li haft min mens for 5 dage siden. Jeg tænker bare at det burde vel ikke kunne have udviklet sig til livmoderhals kræft ? 

Forstadier til livmoderhalskræft har ikke noget med din menstruation at gøre, du kan sagtens have normal menstruation samtidigt med det, men man skal altid reagere, hvis man pludselig begynder at (plet-)bløde, og hvis man finder en plausibel grund, er det acceptabelt, selvom det er irriterende.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Forstadier til livmoderhalskræft har ikke noget med din menstruation at gøre, du kan sagtens have normal menstruation samtidigt med det, men man skal altid reagere, hvis man pludselig begynder at (plet-)bløde, og hvis man finder en plausibel grund, er det acceptabelt, selvom det er irriterende.

ja jeg tænker bare mere at jeg blev tjekket for celleforandringer for 4 år siden, kunne livmoderhalskræft være grunden til jeg bløder eller skal der gå længere tid før det udvikler sig til kræft ? 

Jeg har fået tid hos lægen på onsdag så nu er jeg bare bekymret de næste dage :/ 

Anmeld

12. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

ja jeg tænker bare mere at jeg blev tjekket for celleforandringer for 4 år siden, kunne livmoderhalskræft være grunden til jeg bløder eller skal der gå længere tid før det udvikler sig til kræft ? 

Jeg har fået tid hos lægen på onsdag så nu er jeg bare bekymret de næste dage :/ 

Du har ikke livmoderhalskræft, det tager 10-15 år at udvikles, men celleforandringer kan udvikles over kortere tid.
Det er vigtigt at understrege, at celleforandringer ikke er kræft, og de er let behandelige i de tidlige stadier.
Langt de fleste oplever dog blødninger på baggrund af hormonforstyrrelse, svage slimhinder eller kontaktblødning ved samleje.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du har ikke livmoderhalskræft, det tager 10-15 år at udvikles, men celleforandringer kan udvikles over kortere tid.
Det er vigtigt at understrege, at celleforandringer ikke er kræft, og de er let behandelige i de tidlige stadier.
Langt de fleste oplever dog blødninger på baggrund af hormonforstyrrelse, svage slimhinder eller kontaktblødning ved samleje.

Tak for svar det berolige mig en del, går og er ret nervøs over svaret fra lægen :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.